Електричний скутер FADA SPiN 1500 Вт
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Електроскутер FADA SPiN 1500
Важливо: Електричний скутер FADA SPiN пропонується до продажу з наданням пакету документів для держреєстрації техніки в Сервісних центрах, що передбачає легальність переміщення транспортного засобу на дорогах загального користування виходячи з реєстраційного свідоцтва (техпаспорта) та номерних знаків встановленого зразка.
Пропонуємо до Вашої уваги оновлену модель 2024 модельного року електричного скутера FADA з оригінальною назвою SPiN (СПіН).
Дана модель починаючи з 2021 року отримала повністю новий дизайн. Передня блок фара забезпечена іншим відбивачем та новими яскравими світлодіодами, які покращили світлопотік на 35% і тепер ширина охоплення дорожнього полотна має чіткий світлотіньовий кордон.
Модель оснащується потужнішим двигуном 1500 Ватт, замість 1200, які розвивав двигун попередньої моделі. Більш потужний двигун розвиває величину крутного моменту на 8% більшу, ніж у моделі попередньої генерації. Це зумовило кращу динаміку зі старту та стабільну підтримку сокрості під час руху по горбистій місцевості.
Ключова відмінність оновленої моделі - це встановлення нового контролера на польових транзисторах. Швидше, активніше, економніше з точки зору енерговитрат. Краща ефективність трансформації зарядного струму. Покращене пасивне охолодження для загального ресурсу модуля.
- Додаткове поліпшення - комплектація моделей батареями збільшеної ємності - 32 ампер / години замість 20 а/год, які використовувалися раніше. При економічному стилі їзди пробіг на ній збільшиться мінімум на 20% .
- До стандартного обладнання комфорту пропонується Bluetooth-інтерфейс з інтегрованим гучномовцем (це скоріше на любителів, але, як засвідчила практика, охочих не мало).
- Задні амортизатори перекалібровані під збільшення вантажопідйомної здатності скутера. Більш ефективний зовнішній захист амортизатору переньої вилки. Діаметр переднього дискового гальма та передній супорт змінився за конструкцією для кращої ефективності.
Конфігурація сидіння змінилася по площині - воно стало ширшим і зручнішим. Також збільшилась і довжина сидіння. У двох тепер буде зручніше.
Нижній пластик тепер закриває повністю батарейний блок, щоб мінімізувати попадання пилу та вологи з дороги.
Місце для ніг збільшилось по ширині, а в задній частині опорна площина для ніг другого пасажира стала довшою і на ній зручніше розташовувати стопу.
Модель із розмірними характеристиками повноцінного скутера для щоденного використання, оснащена практично всіма технічними опціями, які притаманні транспортних засобів такого формату. Пропонується в чотирьох варіантах кольору: червоний, синій (колір морської хвилі), сірий хамелеон та чорний.
Електричний скутер може перевозити двох осіб, включаючи водія, з розрахунковою вагою загального навантаження до 180 кг. Максимально можлива дистанція пробігу до 70-75 км. Тому з огляду на середньостатистичні потреби користувачів і, звичайно ж, відносно невелику вартість самого скутера, вже забезпечили велику популярність і можливості довгострокового його використання власниками.
В стандартне оснащення входить:
- оригінальна задня багажна платформа (багажник).
- зарядний модуль USB та Bluetooth-інтерфейс з інтегрованим гучномовцем;
- режим реверса (задній хід);
- 3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужний);
Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах;
Режим "3" - потужнісний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
- для забезпечення безпечного зберігання електроскутера завод виробник передбачив і оснастив цю модель охоронною сигналізацією з керуванням за допомогою брелока. А ще як захист від випадкової активації режиму руху передбачено окремий режим "Паркінг". Ви активуєте кнопку із символом "P", на панелі загоряється аналогічна літера і режим подачі живлення на електродвигун припиняється до моменту повторного натискання на кнопку.
Розмірність і тип шин:
передня 3.00 / 60-10 Виробник - KENDA, з заду 3.00 / 60-10 Виробник - KENDA;
Диски алюмінієві
Система гальм: переднє дискове гальмо / заднє барабанне;
Конструкція двигуна - прямий привід, nbsp; виконаний у вигляді безщіткового мотор колеса на постійних неодимових магнітах з датчиками Холла та потужністю мотор колеса – 1500 Вт.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM с загальним номіналом 72V-32Ah (2304 Вт*год).
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1820 |
Ширина, мм | 710 |
Висота, мм | 1110 |
Колісна база, мм | 1350 |
Споряджена маса, кг | 127 |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | AGM 72V-32Ah |
Запас ходу на електротязі, км | ≤75 |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 1500 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤450 |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤47 |
Двигун, тип | Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму потужністю 1500 Ватт |
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | 3 Ампера / 72 Вольта |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 32 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
КПП | Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип приводу | Прямий привід на провідне заднє колесо |
Задній гальмівний механізм | Барабанний |
Підвіска задня | Маятникова із здвоєними пружинно-гідравлічними амортизаторами, забезпеченими регулювальною обоймою для вибору переднатягу пружини |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами на пір'ї вилки |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний |
Колісні диски | Легкосплавний алюмінієвий обід |
Вантажопідйомність, кг | 180 |
Розмір шин передні/задні | 3.00/60 -10 | 3.00 / 60 -10 Виробник шин - KENDA |