Триколісний електроскутер FADA NiMBUS 800W

Триколісний електроскутер FADA NiMBUS 800W від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
41 500 ₴ 43 500 ₴
-5%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
FADA NiMBUS
Виробник
FADA
Максимальна швидкість
38 км/год
Стан
новий
Вес
121 кг
Время зарядки
6 час
Количество колес
3 шт
Мощность электродвигателя
600 Вт
Дистанция пробега
45 км
Терміни дії знижки
з 11.11.2024 по 11.12.2024

Опис

Електротрайк (трьохколісний електротраспортний засіб) FADA NiMBUS

Електротрайк FADA NiMBUS є новинкою 2024 року! Модель являє собою поєднання доопрацювань технічної складової моделей електротрайків FADATM і варіант, який реалізований у корпусному виконанні з лобовим склом, дахом і може пропонуватися в комплектації зі знімним, м'яким периметральним дощовиком з вінілової плівки. Таке виконання є поєднанням практичності та захищеності від можливо зовнішніх несприятливих умов під час його експлуатації. Звісно, чесно кажучи, треба наголосити, що дана модель не має задатків всюдихода і експлуатувати її буде потрібно з розумінням того, що все ж таки це насамперед електричний трайк, транспортний засіб для переміщення по звичайних дорогах, тільки виготовлений з урахуванням безумовної можливості використання навіть у холодну осінню пору у період опадів та вітрів.

Зовнішність і дизайн NiMBUS спроєктовані передусім для зручності керування та максимальної обтічності на догоду зменшенню коефіцієнта лобового опору та меншому ступеню розряджаємості тягових батарей. Елементи пластику, фари головного світла та дзеркал вдало доповнюють і вигляд моделі, і функціонал.

  

1. Рама цієї моделі, точніше саме її структура, є такою, що дало змогу розширити базу конструкції, збільшити внутрішній простір та розташувати елементи внутрішнього комфорту на більш зручне для водія та його пасажирів. Наприклад, ступні ніг водія легко розмістити протягом усієї довжини підніжки. Може, декому це здається не настільки важливим, але насправді для власників з обмеженими можливостями або травмами гомілковостопних суглобів такий варіант є набагато зручнішим у процесі їзди та в плані посадки/висадки.

2. На основі такого технічного рішення виробник вдало реалізував функціональну практичність - це зовнішній захист, який складається з фронтального лобового скла зі склоочисником (двірником), жорсткий пластиковий дах, що встановлюється на спеціальні кронштейни, та дощовий кожух, який за вагою взагалі ніяк не обважнює модель і тим самим не відбирає корисної енергії, проте позитивно впливає на елемент необхідного захисту від кліматичних умов як водія, так і пасажира.

3. Технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не вбудований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на FADA NiMBUS є відокремленим тяговим модулем виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) з термоукріпленої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненими ребрами для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосовано одну з новітніх технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Відливання - є найбільш широко використовуваним методом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і медичному обладнанні.

  Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність;
  • Високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля.
  • Порівняно з феритовими магнітами, мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції; максимальна робоча температура до 450 ° С; складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)

Важливо, що на даній моделі встановлений ще потужніший силовий агрегат з вихідною потужністю в 800 Ватт, більше, ніж у близьких моделей FADA. У ньому більше магнітів, більша поверхня тепловіддачі та посилена привідна шестерня з відповідною зміною зубчастої передачі. Збільшення потужності не було спрямоване на підвищення швидкості. Питання полягало в рівномірному збільшенні тяги в кожному з трьох режимів руху. Тож швидкість не є перевагою ФАДА Німбус і вона особливо й не потрібна. Куди важливіша можливість спокійного переміщення різним типом покриття (без особливого з'їзду на бездоріжжя).

  

4. Окремо хотіли звернути Вашу увагу на передню світлотехніку головної фари. Діодна оптика з трьома радіальними лінзами, що збільшує діапазон площі освітлення. З лівого та правого боку розташовані покажчики поворотів. Задні ліхтарі зручно розташувалися на крилах коліс, так само як і на моделі FADA TENi. Таке їх положення є додатковим плюсом під час експлуатації електротрайка по забруднених поверхнях і ще немає такого ризику їх ненавмисно придавити, якщо притиснутися до перешкоди в режимі заднього ходу.

5. Панель приладів стильна та інформативна, як для моделей такого класу та функціоналу. Значна за геометричними розмірами (спеціально з урахуванням віддаленості від водія) і всі показники чітко читаються.

   

6. На обох гальмівних важелях є корисний фіксатор, що дає змогу загальмувати задні колеса та/або переднє колесо (можна окремо, можна все одразу) і не дасть змоги трайку самовільно котитися. Надійно, зручно і дуже легко. Приладова панель відображає заряд батареї, швидкість руху і загальний пробіг.
Обов'язковим атрибутом є і кнопка аварійної сигналізації. Габарити моделі NiMBUS не маленькі, а тому потрібно позначити її в дорожніх умовах для видимості інших учасників руху.

 

7. Привід від двигуна організовано через понижувальний редуктор шестеренного типу з двома півосями нерівної довжини, що передають момент на задню приводну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і зазвичай не вимагає встановлення приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження 180 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - це просте і дуже надійне рішення, яке не потребує частого регулювання, очищення і заміни деталей. Єдине, що потрібно, періодично потрібно приділяти увагу заміні трансмісійної оливи в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант оливи з числа іменитих, що таким чином збільшить інтервал подальшої заміни.

8. Триколісний NiMBUS, у звичайному режимі використання, розрахований для водя з пасажиром. Якщо на трайці переміщується одна людина, то відповідно, можна вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Така трансформація призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки. Крім цього, у моделі передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. На фото позначено три варіанти конфігурації сидінь. У принципі, в поїздці на коротку дистанцію на NiMBUS, можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третьою буде дитина. Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перевернути на 180 градусів (дном вгору) і у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає при їзді дорослому. Про середнє сидіння в розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ньому розміститися та доїхати до місця призначення. Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні руків'я, для того щоб дитина могла триматися і мати додаткову точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі.

   

9. Керуючий функціонал на кермі зберіг простоту та зрозумілість, Мінімум кнопок, нічого зайвого. Збереглися і обидва гальмівні важелі. Як і на інших моделях, один з них поєднаний з ножною педаллю гальма. Спеціально для тих, хто не може повноцінно використовувати праву ногу для активації задніх гальмівних механізмів, передбачений дубль у вигляді ручного важеля. 

Органи управління NiMBUS інтуїтивно зрозумілі, навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зправа вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada NiMBUS має режим заднього руху). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трійка най потужніший режим. Саме в третьому варіанті на NiMBUS можна переміщуватись активніше. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 36 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 55 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів та щаблі заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники з огляду на середньостатистичні потреби користувачів, невелику вартість самого електротрайка, в парі з його практичністю, при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість руху та загальний пробіг.

 

10. Триколісний FADA NiMBUS в першу чергу орієнтований на мобільність двох людей в умовах невеликих відстаней. Він у будь-якому випадку більш стійкий та захищений, ніж двоколісний велосипед і не вимагає особливих навичок в управлінні. 

11. Пропонується модель у трьох колірних варіантах: світло-блактиний металік, сірий металік та  фіолетовий хамелеон.

  

 У стандартну комплектацію FADA NiMBUS входять:
- Комплект зовнішнього покриття та кріплення для нього;

- Зсувне основне сидіння  + Відсік для багажу ззаду під самим сидінням;
- РК панель приладів з індикацією інформації про рівень заряду батареї, швидкості та індикатори зовнішнього освітлення;
- Дзеркала заднього виду;
- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування;
- Розмірність та тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-8; 
-  режим реверсу (задній хід);
-  3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужний):
Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу)
Режим "2" - стандартний режим руху за будь-яких дорожніх умов
Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення

- Колісні диски легкосплавні;
- Гальмівна система: передній барабанний / задній барабанний; 
- Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольт і ємністю 20 A/г. (1440 Вт * рік). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
У стандарті до батареї додається оригінальний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1680
Ширина, мм 940
Висота, мм 1770
Споряджена маса, кг 132
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 6 тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 72V-20Ah (1440 Вт * год).
Запас ходу на електротязі, км Від 45 до 55 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Номінальна потужність - 750 Ватт Максимальна потужність – 800 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤35
Деревина, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на два посадочних місця + дитяче
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (брелок в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + м'який дах, що легко знімається, і бічний захист від дощу! Найпотужніший 800 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та руків'я для неї. Легкосплавні диски та безкамерні шини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин. Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибина розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають щільніший активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом та дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним ручним приводом
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажопідйомність, кг до 180
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м Модель в упаковці - 1,37 + Дах та кронштейни кріплень до нього -1,55
Ширина, м Модель в упаковці - 0,71 + Дах та кронштейни кріплень до нього - 0,70
Висота, м. Модель в упаковці - 0,65 + Дах та кронштейни кріплень до нього - 0,15
Об'єм, куб.м 0,79 (Два місця)
Вага, кг 146

Гарантія та експлуатація електровелосипедів та електротрайків FADA

Строк дії гарантії 6 місяці чи 600 км пробігу, на електричну частину електровелосипеда / електротрайка , а саме тільки на його електро-технічні компоненти:

- акумулятор

- електродвигун

- контролер електродвигуна

- зарядний пристрій

Гарантія не поширюється на частини або елементи такі як: амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення, електрообладнання та лако-фарбове покриття. Виключенням може становити, якщо недоліки виникли з підтвердженої вини виробника, які в свою чергу можуть бути
відновлені або замінені на аналогічні нові на безоплатній основі.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі :

- порушення або пошкодження гарантійних пломб;

- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушення правил використання;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару,

- зміни конструкцій або схеми товару;

- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.

- Довгострокове зберігання свинцево-кислоних акумулятрів у розрядженому стані призводить до виходу батареї із ладу, що не є гарантійним випадком.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

- наявності на виробі ознак ремонту.

Примітки

1. Враховуйте, що використання занадто довгого, неякісного подовжувача може знизити напругу мережі, отже і напругу на виході зарядного пристрою, що може привести до неповного заряду батареї і неможливості запуску процесу балансування блоку елементів живлення (АКБ).

2. Електрична мережа, до якої буде підключений зарядний пристрій, повинна бути з заземленням.

3. Процесу заряду при температурі нижче 0°С може знизити загальну ємність заряду акумулятора.

4. Рекомендована експлуатація електровелосипеда / електротрайка в межах температур від -20 до +45°С. При температурі нижче 10°С запас ходу буде знижуватися, до 40%, в залежності від температури.

5. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується, наприклад в холодну пору року, (3-5 місяців) перед зберіганням необхідно зарядити акумулятор до 60-80% від його ємності та вимкнути головний запопбіжник.

6. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується понад 3-5 місяців, акумулятор потрібно підзаряджати для підтримки його заряду в межах 60-80%.

7. Якщо ж ви збираєтеся більш довгий час зберігати електровелосипед / електротрайк в холодному місці, але хочете зберегти його акумулятор з мінімальною втратою ресурсу, знайте, що найкраще акумулятори зберігаються при температурі близько +5 ° С.

8. При підключенні акумулятора в ланцюг живлення виникне іскра, це нормально.

9. Акумулятори можна зберігати при температурі до -15 ° C, але заряджати при температурі вище 0 ° C, тому перед зарядкою переконайтеся, що температурний режим не порушений.

10. Для максимального подовження ресурсу батареї заряджайте аккумулятор до моменту його повного розрядження.

11. Не залишайте електровелосипед / електротрайк на зарядці більше ніж на добу.

Увага! Заборонено використовувати для миття електровелосипеда / електротрайка мийку високого тиску.

Заряджання

Під’єднайте зарядний пристрій до мережі, а потім до електровелосипеда / електротрайка. Індикатор зарядного пристрою буде червоним під час заряджання, коли він

стане зеленим, це означає, що батарея має повний заряд і зарядний пристрій

увійде у режим підтримання заряду. В цьому режимі зарядка ще може бути протягом

2-х годин, але загальний час процесу зарядки не повинен перевищувати 12 годин.

Якщо червоний індикатор не світиться зеленим світлом після зарядки протягом 12 годин, будь ласка, негайно припиніть зарядку і зверніться за допомогою до сервісного центру.

З часом ємність батареї буде зменшуватися зі збільшенням строку використання і кількістю циклів зарядів-розрядів. Правильне використання і технічне обслуговування електроскутера може ефективно продовжити термін служби батареї та електровелосипеда / електротрайка в цілому.

Обов’язково для ново електровелосипеда / електротрайка необхідно перед використанням повністю зарядити акумулятор (зарядка протягом перших 7 разів циклу повинна продовжуватись не менш, ніж 10 годин кожен раз, але не більш ніж 12 годин) Кожен раз при використанні, будь ласка, не розряджайте батарею до мінімуму, майте звичку до своєчасної зарядки. Увага! Дана рекомендація тільки для моделей зі свинцево-кислотною батареєю.

Ємність акумулятора залежить від температури навколишнього середовища, при температурі нижче 0 ° C, ефективна ємність батареї буде знижена на 20% -30%, що є нормальним.

Увага! Для забезпечення правильного процесу зарядки і максимальному збереженні ресурсу АКБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить в комплектацію електровелосипед а / електротрайк а!

Електродвигун

Для звичайного використання, не потрібно проводити технічне обслуговування електродвигуна .

Увага! Перед поїздкою обов’язково перевірте:

1. Наявність в редукторі заднього мосту трансмісійного масла, його об’єм складае 100-150мл., у разі відсутності залити, виконуйте заміну масла 1 раз на рік. Трансмісійне масло 75 W -80 ( для електротрайків).

2. Затягнутість осі двигуна, в разі якщо будь-який болт послаблено, будь ласка, своєчасно затягніть болт або попросіть професіонала обстежити і виправити несправність.

Важливо!

1. Не використовуйте електровелосипед / електротрайк в дощовий день та не заїжджайте в калюжі глибше, ніж рівень осі двигуна (незалежно від того чи це їзда чи штовхання). Занурення мотор-колеса у воду з перевищенням рівня вище осі може спричинити потрапляння води у двигун і викликати несправність двигуна.

2. Не зберігайте електровелосипед / електротрайк у місці із підвищеною вологістю або їдкими газами.

3. Не залишайте електровелосипед / електротрайк під прямими променями сонця або під дощем.