Електроскутер FADA MOAi 600W

Електроскутер FADA MOAi 600W від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
26 752 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
FADA MOAi
Виробник
FADA
Максимальна швидкість
45 км/год
Стан
новий
Вес
51 кг
Время зарядки
6 час
Количество колес
2 шт
Мощность электродвигателя
500 Вт
Дистанция пробега
40 км

Опис

Новинка 2024 року! Електричний велосипед FADA MOAi, 600W.   

 Представляємо модель електричного скутера FADA під назвою MOAi (вимовляється МО-АЙ). Ідею дизайну моделі та її назви MOAI надихнули кам'яні монолітні статуї MOAi в Тихому океані, які знаходяться на віддаленому полінезійському острові Рапа-Нуї (острів Пасхи). Ці статуї мають давню і не до кінця вивчену історію. Їх зробили стародавні мешканці (як вони могли це зробити це винятково руками та власними зусиллями - найтаємничіший момент....cool) для того, щоб земля була родючою на їхньому острові. Полінезійці вірили в те, щоб чогось досягти - потрібно витрачати зусилля, підтримувати можливість для навчання самого себе, допомагати іншим, а в майбутньому - зроблене повернеться для тебе.
Якщо уважно придивитися на модель велосипеда - ви побачите схожість дизайну моделі, а від того й назва має особливий сенс*.

  

  Загалом модель більше схожа на електроскутер тільки з додатковими педалями. Не в останню чергу це зумовлено і відмінним від усіх електровелосипедів компонуванням. Тягові батареї у моделі FADA MOAi розташовані у відсіку під сидінням. Основний привід у цій моделі - це електродвигун, а педалі виконують функцію практичного доповнення. У їхній корисності навряд чи можна сумніватися, особливо в тих випадках, коли заряду батареї може бути недостатньо, щоб дістатися до місця призначення.

    FADA MOAi не тільки стильний, а й дуже швидкий серед багатьох екземплярів модельної лінійки FADA. Керуючий контролер нового типу і 600-ватний (справжня, а не декларована потужність) електродвигун здатний передавати дуже хорошу динаміку розгону. Це особливо зручно в місті, де можливість швидкого прискорення дасть змогу змінювати напрямки руху активно та безпечно. Висота розміщення керма по відношенню до сидіння дає змогу зручно сидіти з прямою спиною і добре зберігати баланс (рівновагу) в поворотах.
    Зручно й те, що конфігурація моделі передбачає розміщення ніг у закритому (з фронтального боку) вільному просторі, це і для того, хто їде, зручно, бо "ноги не збирають вітер", і для аеродинаміки самого електровелосипеда краще.
А не менш важливим є те, що у моделі високий дорожній просвіт - навіть якщо дорога рясніє ямами або є необхідність долати високі бордюри - FADA MOAi дає змогу це робити з більшою легкістю, ніж на інших моделях, в яких батарейний блок розміщений у просторі для ніг.
   Усі облицювальні панелі моделі це спеціальний пластик пігментований - тобто це не забарвлення, а сам колір пластику. Немає особливої необхідності переживати за появу подряпин і втрату зовнішнього вигляду через відколи. При цьому модель має стильний і незвичайний вигляд.
Корисне доповнення - це USB для зарядки телефону чи іншого невеликого комунікаційного пристрою.    Електровелосипед оснащений додатковим заднім сидінням зі спинкою для забезпечення більш зручного розміщення і переміщення удвох. 

  

   Хоча MOAi може перевозити двох людей, але все ж таки ми вважаємо, що максимальне задоволення від керування та зручно буде, якщо все ж таки кататися одному. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може сягати 48 км/год (якщо буде обрано режим "3" - потужнісний, а максимально можлива дистанція пробігу 45 км у режимі "1" - економний. З огляду на середньостатистичні потреби користувачів і, звісно ж, дуже демократичну вартість самого електровелосипеда, перша генерація моделі вже зумовила його популярність завдяки практичності та простоті під час використання в повсякденному житті.
Оновлена модель для щоденного використання, зараз обладнана практично всіма технічними опціями, необхідними та корисними для власника.

Пропонується в кольорових варіантах: чорний, мінт, червоний, білий і жовтий. Модель у кожному з кольорів має дуже сучасний вигляд.

 

 У стандартну комплектацію входить:

- кольорова рідкокристалічна панель приладів;
- USB-порт
- передня фара з центральним світлодіодом і лінзою, що формує світло;
- світлодіодні покажчики поворотів;
- дзеркала заднього виду;
- звичайні велосипедні педалі як альтернатива електродвигуну та допомога стану здоров'я;
- передній речовий кошик для речей;
- сигналізація;
Розмірність і тип шин: 2.75-14 передня/задня, безкамерні, обода коліс легкосплавні

Система гальм: передній гідравлічний дисковий / задній барабанний;                          

У конструкції двигуна застосовано одну з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Відливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  •     низька коерцитивність
  •     високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  •     максимальна робоча температура до 450 °C
  •    складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальт

Якщо висловитися зрозуміліше - найбільш важливим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електро-магнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM із загальним номіналом 48V-20Ah (960 Вт*год).

* Віддалений полінезійський острів Рапа-Нуї (острів Пасхи) єдиний на Землі, де є кам'яні монолітні статуї МОАЙ у Тихому океані.
Результати досліджень вчених протягом 40 років підтверджують наявність культивованого ландшафту на внутрішніх південних і східних схилах Рано Рарака (один з островів), що давало змогу вирощувати культури, неможливі для інших островів на 50% тихоокеанського регіону: солодку картоплю, пляшковий гарбуз, а також полінезійські банани, шовковицю з 14 століття нашої ери, що тривало до початку 19 століття нашої ери. Але задовго до цього часу по всьому острову були створені трудомісткі сади каміння як зразки і вірування в їхню силу і здатність сприяти захисту, підвищенню продуктивності, збереженню врожаїв, природній природній стабільності.  Сам острів Рано Рараку (на ньому дуже багато кам'яних статуй), навпаки, мав (і досі має) надзвичайно родючі ґрунти, що є побічним продуктом вивітрювання особливих ґрунтових відкладень, утворених унаслідок розробки кар'єрів та локалізованої людської діяльності. Дослідження підтверджує, що острів є основним осередком МОАЙ, встановлює хронологічні параметри для унікальної статуї та описує родючість сільського господарства природи й людської праці, що в глибоку давнину давали змогу людям отримувати несподівані результати власних зусиль. А статуї МОАЙ були Оберегом і Хранителем життя.

Якщо хочеш чогось досягти - докладай зусиль, постійно використовуй можливість для навчання самого себе, допомагай іншим і вони зроблять щось для тебе.

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1660
Ширина, мм 670
Висота, мм 990
Споряджена маса, кг ≤68 (маса вказана з усіма 4 тяговими батареями 6DZF-20 A/h)
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Встановлений силовий модуль, що складається з 4-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В.
Запас ходу на електротязі, км ≤48
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 600, керуючий контролер з 10-ма MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400, наприклад, за розряду на 40% кількість циклів може досягати 1600. Тяговий акумулятор CHILWEE добре переносить глибокі розряди. Навіть у разі розряджання понад 90% (не рекомендованої) батарея може слугувати 400 циклів. Що частіше ви заряджаєте акумулятор після використання — то краще. Навіть якщо цього дня ви використовували тільки 20% ємності тягової батареї — поставте її на зарядку та зарядіть повністю, тобто на 100%. У разі розряджання до 80% за один цикл за температури 20 °C акумулятор під час роботи в таких умовах здатний зберегти 60% від початкової ємності навіть понад 400 циклів досить глибокого розрядження. Тяговий акумулятор не терпить часткового підзаряджання в процесі експлуатації, тобто якщо батарея вже поставлена на заряджання — вона має бути повністю заряджена
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤45
Деревина, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 600 Ватт
Додаткове пасажирське місце Передбачена наявність
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів
Світлотехніка передня Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла"
Тип батареї Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 48 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Тип панелі приладів Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням.
Тип приводу Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня Маятникова із м'якими пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки
Передні гальмівні механізми Дисковий з гідравлічним приводом
Колісні диски Легкосплавні
Вантажопідйомність, кг 130
Розмір шин передні/задні 2.75-14/2.75-14; Шини безкамерного типу
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,32
Ширина, м 0,45
Висота, м. 0,65
Об'єм, куб.м 0,32
Вага, кг 72

Гарантія та експлуатація електровелосипедів та електротрайків FADA

Строк дії гарантії 3 місяці чи 300 км пробігу, на електричну частину електровелосипеда / електротрайка , а саме тільки на його електро-технічні компоненти:

- акумулятор

- електродвигун

- контролер електродвигуна

- зарядний пристрій

Гарантія не поширюється на частини або елементи такі як: амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення, електрообладнання та лако-фарбове покриття. Виключенням може становити, якщо недоліки виникли з підтвердженої вини виробника, які в свою чергу можуть бути
відновлені або замінені на аналогічні нові на безоплатній основі.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі :

- порушення або пошкодження гарантійних пломб;

- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушення правил використання;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару,

- зміни конструкцій або схеми товару;

- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.

- Довгострокове зберігання свинцево-кислоних акумулятрів у розрядженому стані призводить до виходу батареї із ладу, що не є гарантійним випадком.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

- наявності на виробі ознак ремонту.

Примітки

1. Враховуйте, що використання занадто довгого, неякісного подовжувача може знизити напругу мережі, отже і напругу на виході зарядного пристрою, що може привести до неповного заряду батареї і неможливості запуску процесу балансування блоку елементів живлення (АКБ).

2. Електрична мережа, до якої буде підключений зарядний пристрій, повинна бути з заземленням.

3. Процесу заряду при температурі нижче 0°С може знизити загальну ємність заряду акумулятора.

4. Рекомендована експлуатація електровелосипеда / електротрайка в межах температур від -20 до +45°С. При температурі нижче 10°С запас ходу буде знижуватися, до 40%, в залежності від температури.

5. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується, наприклад в холодну пору року, (3-5 місяців) перед зберіганням необхідно зарядити акумулятор до 60-80% від його ємності та вимкнути головний запопбіжник.

6. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується понад 3-5 місяців, акумулятор потрібно підзаряджати для підтримки його заряду в межах 60-80%.

7. Якщо ж ви збираєтеся більш довгий час зберігати електровелосипед / електротрайк в холодному місці, але хочете зберегти його акумулятор з мінімальною втратою ресурсу, знайте, що найкраще акумулятори зберігаються при температурі близько +5 ° С.

8. При підключенні акумулятора в ланцюг живлення виникне іскра, це нормально.

9. Акумулятори можна зберігати при температурі до -15 ° C, але заряджати при температурі вище 0 ° C, тому перед зарядкою переконайтеся, що температурний режим не порушений.

10. Для максимального подовження ресурсу батареї заряджайте аккумулятор до моменту його повного розрядження.

11. Не залишайте електровелосипед / електротрайк на зарядці більше ніж на добу.

Увага! Заборонено використовувати для миття електровелосипеда / електротрайка мийку високого тиску.

Заряджання

Під’єднайте зарядний пристрій до мережі, а потім до електровелосипеда / електротрайка. Індикатор зарядного пристрою буде червоним під час заряджання, коли він

стане зеленим, це означає, що батарея має повний заряд і зарядний пристрій

увійде у режим підтримання заряду. В цьому режимі зарядка ще може бути протягом

2-х годин, але загальний час процесу зарядки не повинен перевищувати 12 годин.

Якщо червоний індикатор не світиться зеленим світлом після зарядки протягом 12 годин, будь ласка, негайно припиніть зарядку і зверніться за допомогою до сервісного центру.

З часом ємність батареї буде зменшуватися зі збільшенням строку використання і кількістю циклів зарядів-розрядів. Правильне використання і технічне обслуговування електроскутера може ефективно продовжити термін служби батареї та електровелосипеда / електротрайка в цілому.

Обов’язково для ново електровелосипеда / електротрайка необхідно перед використанням повністю зарядити акумулятор (зарядка протягом перших 7 разів циклу повинна продовжуватись не менш, ніж 10 годин кожен раз, але не більш ніж 12 годин) Кожен раз при використанні, будь ласка, не розряджайте батарею до мінімуму, майте звичку до своєчасної зарядки. Увага! Дана рекомендація тільки для моделей зі свинцево-кислотною батареєю.

Ємність акумулятора залежить від температури навколишнього середовища, при температурі нижче 0 ° C, ефективна ємність батареї буде знижена на 20% -30%, що є нормальним.

Увага! Для забезпечення правильного процесу зарядки і максимальному збереженні ресурсу АКБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить в комплектацію електровелосипед а / електротрайк а!

Електродвигун

Для звичайного використання, не потрібно проводити технічне обслуговування електродвигуна .

Увага! Перед поїздкою обов’язково перевірте:

1. Наявність в редукторі заднього мосту трансмісійного масла, його об’єм складае 100-150мл., у разі відсутності залити, виконуйте заміну масла 1 раз на рік. Трансмісійне масло 75 W -80 ( для електротрайків).

2. Затягнутість осі двигуна, в разі якщо будь-який болт послаблено, будь ласка, своєчасно затягніть болт або попросіть професіонала обстежити і виправити несправність.

Важливо!

1. Не використовуйте електровелосипед / електротрайк в дощовий день та не заїжджайте в калюжі глибше, ніж рівень осі двигуна (незалежно від того чи це їзда чи штовхання). Занурення мотор-колеса у воду з перевищенням рівня вище осі може спричинити потрапляння води у двигун і викликати несправність двигуна.

2. Не зберігайте електровелосипед / електротрайк у місці із підвищеною вологістю або їдкими газами.

3. Не залишайте електровелосипед / електротрайк під прямими променями сонця або під дощем.