Електричний скутер FADA Jio 1000 Вт

Електричний скутер FADA Jio 1000 Вт від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
47 790 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
Jio
Виробник
FADA
Колір
червоний
Максимальна швидкість
45 км/год
Вес
111 кг
Состояние
Новое
Время зарядки
8 час
Количество колес
2 шт
Мощность электродвигателя
1000 Вт
Дистанция пробега
80 км

Опис

Електричний велосипед FADA JiO, 1000W

      Особливість нестандартної новинки полягає в тому, що в ньому корисно скомбіновані звичайний формат велосипеда з приводом від педального вузла та форм-фактор транспортного засобу схожого на скутер. Назвати Джіо скутером було б неправильно, тому що фактичним можливостям повнорозмірного скутера він не відповідає ні за потужністю, ні за швидкісними, ні за розмірними параметрами. Основна ідея реалізації зовнішності полягала в тому, щоб збільшити запас ходу на електротяги, який на звичайних рамних велосипедах. не такий великий. А збільшення відстані пов'язане з необхідністю розміщення збільшеної кількості батарей. Підвішувати їх до рами на скотчі  - шлях чудово легкий, але при цьому повністю безглуздий. Тому за основу було взято макет рамної конструкції складеної двопалої рами, всередині якої можна розмістити більшу кількість АКБ, що дозволяють збільшити пробіг. А пластикові облицювання з'явилися для того, щоб зовнішній вигляд моделі не дратував зоровий нерв, а навпаки привертав увагу.
Педальний вузол збережений і ним можна користуватися у звичайному русі, якщо заряд батарей закінчиться раніше моменту, коли ви дістанетеся до місця призначення. Залежно від зростання людини користуватися педалями буде більш менш зручно. Але у будь-якому разі продовжити рух без батарей можна буде. Зусилля на педалі теж потрібно буде докладати не маленьке, адже крім себе людині потрібно брати до уваги вагу батарей, але це дуже хороший велотренажер.

З середньою швидкістю переміщення 25-30  км/год, фактична дистанція пробігу становитиме 75 км., якщо рухатися більш повільніше, відстань можна збільшити до 85 км. Такий діапазон переміщення обумовлений сучасними батареями з ємністю 32 А/год. Саме це дозволяє Jio досягти цього значення

Індикація режимів розряду та швидкості відбивається на рідкокристалічному. Також він показує параметри трьох можливих режимів електродвигуна. Вибір режиму обумовлює або зменшення/збільшення параметра швидкості і, як наслідок, зумовить збільшення дистанції пробігу, якщо рухатися розмірено або зменшення значення кілометражу якщо "впуститися в усі тяжкі".

Кермо забезпечене облицювальними пластиковими панелями для того, щоб приховати дроти та перенести клавіші керування світлотехнікою та ремонтним режимом по сторонах від рукояток керування. Клавіша ремонтного режиму (Repair) передбачає активацію особливого керування живленням: якщо раптом трапилася якась проблема і не працює нічого, ця клавіша дозволяє з'єднати ланцюг живлення батареї з електродвигуном безпосередньо. При цьому енергія подаватиметься на двигун через обмежувач живлення і обертатиметься колесо, але повільно. Це передбачено для ситуації, щоб полегшити власнику можливість дістатися сервісної майстерні не тільки за допомогою педалей, але й тихенько нікуди не поспішаючи, але рухаючись у тому числі на електротязі.

Фронтальна фара інтегрована у передню пластикову частину. Вона виконана в єдиному корпусному блоці, який містить світлодіодну смужку габариту та три світлодіоди освітлення дороги. Однак енергоспоживання невелике і сама фара висвітлює дорогу на невеликій віддаленості попереду. Тобто не потрібно чекати на суперефективність світлопотоку. Оскільки максимальна швидкість електровелосипеда невелика - цього цілком достатньо для орієнтації в погано освітлених місцях.

А ось гальмівні механізми виконані розумно і добре зупиняють модель. Диски на обох колесах дозволяють ефективно сповільнитись у будь-яких умовах. А з поправкою на невелику вагу - гарантують безпеку при гальмуванні.

Багажний кофр є важливим функціональним атрибутом, тому що він є об'ємним і може вмістити достатній обсяг поклажі. Додатковим відсіком для габаритних речей є ніша під сидінням.

Два приємні моменти, які порадують власника, також присутні в стандартній комплектації: це USB - порт і сигналізація з двома брелоками. Зверніть увагу на те, що технології йдуть вперед навіть на базових простих версіях електротранспорту - ключ від активації живлення тепер із хвильовою насічкою.

Задній габаритний ліхтар також світлодіодний. Оскільки місце дозволяло, його виконали в єдиному модулі із досить простим, але лаконічним дизайном. Нічого зайвого, але виглядає добре.

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна робоча температура до 450 °C
  • складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалістю їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта та ємністю 32A/год.  Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1800
Ширина, мм 520
Висота, мм 1100
Споряджена маса, кг 115,5
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 72V-32A. (ємність 32 Ач, напруга 12 В)
Запас ходу на електротязі, км ≤75-85 (в залежності від дорожних умов та погодних умов)
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 1000
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤490
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤45
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій З'ємний захисний каркас по периметру (за необхідністью може не встановлюватись); Задній багажний кофр
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 32 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
Тип приводу Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 850 Ватт Максимальна потужність – 1000 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопок на кермі
Задній гальмівний механізм Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня Маятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 127
Розмір шин передні/задні 3.00 -10 / 3.00 -10; безкамерні шини
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,7
Ширина, м 0,51
Висота, м. 0,83
Об'єм, куб.м 0,72
Вага, кг 74

Гарантія та експлуатація електровелосипедів та електротрайків FADA

Строк дії гарантії 3 місяці чи 300 км пробігу, на електричну частину електровелосипеда / електротрайка , а саме тільки на його електро-технічні компоненти:

- акумулятор

- електродвигун

- контролер електродвигуна

- зарядний пристрій

Гарантія не поширюється на частини або елементи такі як: амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення, електрообладнання та лако-фарбове покриття. Виключенням може становити, якщо недоліки виникли з підтвердженої вини виробника, які в свою чергу можуть бути
відновлені або замінені на аналогічні нові на безоплатній основі.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі :

- порушення або пошкодження гарантійних пломб;

- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушення правил використання;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару,

- зміни конструкцій або схеми товару;

- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.

- Довгострокове зберігання свинцево-кислоних акумулятрів у розрядженому стані призводить до виходу батареї із ладу, що не є гарантійним випадком.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

- наявності на виробі ознак ремонту.

Примітки

1. Враховуйте, що використання занадто довгого, неякісного подовжувача може знизити напругу мережі, отже і напругу на виході зарядного пристрою, що може привести до неповного заряду батареї і неможливості запуску процесу балансування блоку елементів живлення (АКБ).

2. Електрична мережа, до якої буде підключений зарядний пристрій, повинна бути з заземленням.

3. Процесу заряду при температурі нижче 0°С може знизити загальну ємність заряду акумулятора.

4. Рекомендована експлуатація електровелосипеда / електротрайка в межах температур від -20 до +45°С. При температурі нижче 10°С запас ходу буде знижуватися, до 40%, в залежності від температури.

5. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується, наприклад в холодну пору року, (3-5 місяців) перед зберіганням необхідно зарядити акумулятор до 60-80% від його ємності та вимкнути головний запопбіжник.

6. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується понад 3-5 місяців, акумулятор потрібно підзаряджати для підтримки його заряду в межах 60-80%.

7. Якщо ж ви збираєтеся більш довгий час зберігати електровелосипед / електротрайк в холодному місці, але хочете зберегти його акумулятор з мінімальною втратою ресурсу, знайте, що найкраще акумулятори зберігаються при температурі близько +5 ° С.

8. При підключенні акумулятора в ланцюг живлення виникне іскра, це нормально.

9. Акумулятори можна зберігати при температурі до -15 ° C, але заряджати при температурі вище 0 ° C, тому перед зарядкою переконайтеся, що температурний режим не порушений.

10. Для максимального подовження ресурсу батареї заряджайте аккумулятор до моменту його повного розрядження.

11. Не залишайте електровелосипед / електротрайк на зарядці більше ніж на добу.

Увага! Заборонено використовувати для миття електровелосипеда / електротрайка мийку високого тиску.

Заряджання

Під’єднайте зарядний пристрій до мережі, а потім до електровелосипеда / електротрайка. Індикатор зарядного пристрою буде червоним під час заряджання, коли він

стане зеленим, це означає, що батарея має повний заряд і зарядний пристрій

увійде у режим підтримання заряду. В цьому режимі зарядка ще може бути протягом

2-х годин, але загальний час процесу зарядки не повинен перевищувати 12 годин.

Якщо червоний індикатор не світиться зеленим світлом після зарядки протягом 12 годин, будь ласка, негайно припиніть зарядку і зверніться за допомогою до сервісного центру.

З часом ємність батареї буде зменшуватися зі збільшенням строку використання і кількістю циклів зарядів-розрядів. Правильне використання і технічне обслуговування електроскутера може ефективно продовжити термін служби батареї та електровелосипеда / електротрайка в цілому.

Обов’язково для ново електровелосипеда / електротрайка необхідно перед використанням повністю зарядити акумулятор (зарядка протягом перших 7 разів циклу повинна продовжуватись не менш, ніж 10 годин кожен раз, але не більш ніж 12 годин) Кожен раз при використанні, будь ласка, не розряджайте батарею до мінімуму, майте звичку до своєчасної зарядки. Увага! Дана рекомендація тільки для моделей зі свинцево-кислотною батареєю.

Ємність акумулятора залежить від температури навколишнього середовища, при температурі нижче 0 ° C, ефективна ємність батареї буде знижена на 20% -30%, що є нормальним.

Увага! Для забезпечення правильного процесу зарядки і максимальному збереженні ресурсу АКБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить в комплектацію електровелосипед а / електротрайк а!

Електродвигун

Для звичайного використання, не потрібно проводити технічне обслуговування електродвигуна .

Важливо!

1. Не використовуйте електровелосипед / електротрайк в дощовий день та не заїжджайте в калюжі глибше, ніж рівень осі двигуна (незалежно від того чи це їзда чи штовхання). Занурення мотор-колеса у воду з перевищенням рівня вище осі може спричинити потрапляння води у двигун і викликати несправність двигуна.

2. Не зберігайте електровелосипед / електротрайк у місці із підвищеною вологістю або їдкими газами.

3. Не залишайте електровелосипед / електротрайк під прямими променями сонця або під дощем.