Мотоцикл Shineray XY200 INTRUDER

Мотоцикл Shineray XY200 INTRUDER від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
55 080 ₴
Немає в наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
XY200 INTRUDER
Виробник
SHINERAY
Тип
мопед
максимальна швидкість
97 км/год
Вес
112 кг
Состояние
Новое
Год выпуска
2021
Тактность двигателя
Четырёхтактный
Класс
Новый
Объем двигателя
125 куб. см
Объем топливного бака
14 л
Расход топлива
2.5
Охлаждение двигателя
Воздушное

Опис

Модель Shineray Intruder є майже абсолютним двійником мотоцикла Shineray Forester, тільки він оснащений потужнішим двигуном та деякими додатковими опціями.

  Основні покращення в моделі:

1. Нова головка блоку циліндра
Повністю нова головка блоку з деталізованим шліфуванням на верстатах із ЦПУ. Нова прес-форма для первинної виливки. Оптимізовані масляні канали головки блоку. Помітно тихіше робота і вища температурна стійкість. металу.

 2. Заміна передньої покришки на шину KENDA K262 - варіант з іншим малюнком протектора
Поліпшення характеристик стабільності та керованості на твердих та мокрих дорожніх покриттях.

3. Світлодіодна рампа у фарі головного світла
Помітно краще ближнє та дальнє світло. Більш зручності та вище безпека для водія. Зниження енергоспоживання та зменшення навантаження на генератор
Заміна на LED-лампу відбулася тільки після проведення процесу дослідження. Форма світлового променя зараз не тільки інтенсивніша, вона не засліплює зустрічних водіїв та формує коректні зони освітленості відповідно до вимог правил дорожнього руху. Це не доморощена покупка відповідної лампи на aliexpress.
Крім цього  лампові покажчики поворотів замінили світлодіодними.

4. Світлодіодні покажчики повороту
Мають більший ступінь рухливості на гнучкій ніжці. Позбавлено лампи розжарювання, яка може перегоріти у дорозі. Більше тривалий термін служби. Низьке енергоспоживання;

5.Заміна акумулятора.
Більше ємність, збільшення годин напрацювання на відмову та мінімізація проблем, які були раніше на АКБ іншого виробника, яким моделі комплектувалися у 2018 році.

Усі перелічені моменти відображені нижче на фотографіях

 

  Двигун з новою головкою блоку не змінився за потужністю та об'ємом в  200 кубічних сантиметрів. Але при цьому він почав працювати тихіше, без характерного і вираженого металевого звуку типового для штангових моторів і завдяки технологічним змінам ресурс таких елементів як клапани, розподільний вал буде вище завдяки зміненим масляним каналом та оптимізації процесу змащення всіх рухомих елементів.

      

    Стандартні кольори: чорний, чорний лак і зелений (хакі)

    

Оскільки мотоцикл призначений для перевезення вантажів, ця модифікація двигуна якнайкраще підходить для постійної їзди з солідним навантаженням. у важких  дорожніх умовах по сипучих грунтах або в умовах гірської місцевості.

 

Багажні з двостороннім 3-х стороннім розвантаженням збережено. Діаметр трубчастого каркаса з якого виготовлені відкидні платформи та місця кріплення. загальної конструкції до рами без змін. Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем, що подовжує плече зміщення навантаження ближче до центру мотоцикла. Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити при їзді

 

IMG_3294.JPG
Починаючи з 2020 року у фарі головного світла встановлюється світлодіодна лампа. На цьому захисні елементи не закінчуються. Передня частина  блок-фари повністю захищена металевим каркасом. Це зроблено і для збереження при їзді в лісі (гілки та інші перешкоди) і для того, щоб на ньому можна було закріпити вантаж (наприклад намет у зібраному вигляді) або приторочити вітрове скло. Причому останнє може бути найпростішою конструкцією без використання якихось  спеціальних комплектуючих – металевий каркас навколо фари дозволяє розташувати кріплення у довільному порядку.   

Довжина сидіння, як і у моделі Forester, становить 81 см.! Сидіння теж оброблено легкомийним. синтетичним матеріалом з товщиною зовнішньої оббивки майже 2 мм – зносостійкість забезпечена та стійкість до механічних пошкоджень теж.
Панель приладів точно як у моделі Forester: є повний набір інструментарію: тахометр, спідометр, датчик рівня палива. Однак є дві опції, які відрізняють Intruder на краще:
USB-порт, який дозволить заряджати телефон або живити навігаційний пристрій

    #

Заводська охоронна сигналізація з активованою функцією дистанційного запуску двигуна у стандартній комплектації

По ергономіці посадки особливих зауважень немає. Більш того, поодинці можна розміститися дуже зручно незалежно від зростання – ця також заслуга сидіння. 

Причому він останній у глибину по відношенню до стандартного розташування інших приладів. Варто відзначити, що ємність бака у моделі XY200 становить ті ж 13,7 літра, а сам бак виконаний зі сталі і не боїться легкої «контактної боротьби» - переможцем він може з неї і не вийде, але,  незважаючи на деформацію, герметичність   точно збереже. Порадує власника та наявність пластикових кожухів захисту ручок керма. Враховуючи  Передбачувану географію експлуатації мотоцикла – це дуже корисне оснащення.

Конструкція маятника задньої підвіски традиційна та без вишукувань. У ній навмисно використані дві амортизаторні стійки для підвищення вантажопідйомності та здатності підвіски «тримати удар». Амортизатори зі збільшеною довжиною та діаметром штока аналогічні моделі Forester. Зверніть увагу на те, що верхній кожух захисту ланцюга проходить вздовж усієї верхньої його протяжності і виходить за межі приводної зірки. Це знову зроблено з урахуванням того, що стихія мотоцикла не найчистіші дороги, а розкидана по периметру ніг власника, колеса, пластика бруд від ланцюга, що обертається - явно не прикрашала б зовнішній вигляд. У випадку з цим мотоциклом цього не станеться

 

В унісон із цим рішенням працює і конструкція переднього крила. Вона сама по собі дуже логічна, оскільки восени бруд, що налип на внутрішню порожнину крила, лише ускладнює обертання колеса (якщо воно було б цілісним), при цьому воно мало бути близько розташоване до колеса, щоб не обмежувати хід підвіски і не перешкоджати великому куту повороту керма. Як і у FORESTERа, весь пластик INTRUDERa виконаний з поліпропілену – він не ламається під навантаженням і стійкий до ударів. 

 

Тепер про диски та шини. На цій моделі вони литі. Порівняно з класичними спицьованими колесами ці на порядок практичніші. Мити їх швидше та простіше, вони взагалі не вимагають догляду і не потрібно займатися непростою процедурою – підтяжкою спиць. Попереду диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18. Розміри поширені та спеціально підібрані для того, щоб не створювати складнощів при покупці шин надалі.

Задня покришка KENDA зберегла розвинені грунтозачепи спеціально для переміщення по відповідним покриттям. Передня навпаки стала більш гладкою для зменшення вібрацій на кермі під час руху по тердим покриттям. і більшої стабільності (необхідність цього відзначали власники попередніх версій). Примітно, що заднє барабанне гальмо забезпечене колодками з товщиною 5мм. Підшипники коліс та переднього та заднього закритого типу та для кращої захищеності  мають додаткові пильовики.

  Складові частини електросистеми  двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера та запобіжник) легкодоступні та водночас захищені від води та бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівого боку мотоцикла.

Окремо згадаємо про наявність двох варіантів підніжок на даному мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею. мотоцикл тільки на бічній – і впасти на бік може або вантаж переміститься у бік похилої площині. А центральна підніжка це питання повністю знімає. Якщо комусь вона здасться зайвою - її завжди можна легко зняти і залишити лише бічну.

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2070
Ширина, мм 870
Висота по сідлу, мм 810
Висота, мм 1100
Колісна база, мм 1380
Споряджена маса, кг 133
Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, з балансувальним валом (CG-engine)
Крутний момент, Нм/об.хв. 15 / 6 500
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, куб.см 197
Система електроживлення АКБ 12V 7А (свинцево кислотна батарея, що обслуговується)
Система запалювання Електронне (CDI), Електростартер та механічний кікстартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 14,3 /7 500
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 12 / 7500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід, маркування ланцюга 428H, марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня Маятникова із пружинно-гідравлічними здвоєними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Передні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км/год 106
Витрата палива, л/100 км ≥3,2
Вантажопідйомність, кг 195
Кліренс, мм 230
Розмір шин передні/задні 3.00-18 / 4.10-18 шини KENDA
Об'єм паливного бака, л 13,7
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,69
Ширина, м 0,46
Висота, м. 0,88
Вага, кг 147

Гарантія:

на усі моделі мотоциклів сегменту кросс-эндуро які призначені для експлуатаціі поза шляхів загального користування та в умовах гірського бездоріжжя: 3 місяці або 1000 км. пробігу (в залежності від того, що наступить раніше) / піт-байк: 1 місяць обо 30 мото годин (в залежності від того, що наступить раніше)

Винятки із гарантійних умов

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі випадки:

- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок ігнорування або зневаги до періодичного технічного обслуговування ТЗ відповідно до встановленого Регламенту;

- будь-які пошкодження, що виникли у зв'язку з участю ТЗ у спортивних змаганнях, ралі, гонках, будь-яких тренувальних заходах та в результаті навчальної їзди;

- будь-які пошкодження, що виникли в результаті самостійного ремонту або технічного обслуговування з використанням методів або матеріалів, не узгоджених з Компанією, не передбачених інструкцією з експлуатації, або не передбачених технологією заводу-виробника, а саме (перевищення максимальної ваги, кількості пасажирів, частоти обертання двигуна та т.п.);

- будь-які пошкодження, що виникли внаслідок зміни (модифікації) конструкції або експлуатаційних характеристик, не схвалені заводом-виробником ТС/виробу (змін швидкісних обмежень двигуна, ходової частини, освітлювальних приладів, габаритних розмірів тощо);

- будь-які пошкодження, пов'язані із застосуванням неоригінальних запасних частин, технічних рідин, невідповідних класифікацій палива, мастильних матеріалів, технічних рідин, що не передбачені Інструкцією з експлуатації або які не містяться у списку рекомендованих Компанією для використання;

- будь-які пошкодження, пов'язані з використанням ТЗ для навчання управлінню транспортними засобами, послуг з перевезення пасажирів та вантажів, кур'єрської доставки;

- пошкодження елементів  механічної трансмісії які несуть безпосереднє та  постійне навантаження, а також   зазнають прямий механічний вплив, при  експлуатації та управлінні транспортним засобом. 

- знос зовнішнього вигляду ТЗ/виробу та деталей після закінчення часу, якщо це не обумовлено виробничими дефектами або низькою якістю використаних матеріалів;

- будь-які ушкодження, що впливають на естетичний вигляд ТЗ, що не впливають на функціональність ТЗ