Дорожній мотоцикл Lifan KP200 (Irokez 200)

Дорожній мотоцикл Lifan KP200 (Irokez 200) від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
70 980 ₴
Немає в наявності

Доставка

 Нова Пошта
За тарифами перевізника
 Укрпошта
50 - 100 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата на картку «Приватбанк»

Опис

Lifan KP200 — це не просто «старший брат» популярного Ірокезу, а й універсальний «доріжник» — ідеальний на всі випадки життя: він добрий, як як перший мотоцикл, так і у формі зміни KP150, якщо досягнути того етапу, коли хочеться більше, потужніший і динамічніше та хоч трохи оригінальніше.

2020 року нарешті повернулося класичне забарвлення Ірокеза  - зелена:

Тепер жовтий, червоний і синій дизайн мають також вигляд (відмітність від версій минулого року не дуже важливі, але є).



Саме час розповісти про дуже значуще доповнення в моделі 2019 року випуску (на фото)

Ірокез уже не молодий, але він усе-рівномірно дуже гарний і буде, як і раніше, дуже конкурентним у своєму сегменті. А все тому, що його двигун зазнав вельми вагомих технічних змін і саме вони зробили його ще кращим, ніж було. Ми анітрохи не перебільшуємо! Ті з Вас хто думає над покупкою обов'язково, у нас або в Ділерів здійсните Коротка пробну поїздку. Ми впевнені, вона Вас переконає в правильності вибору! 

Позначення нового агрегату — NBF2 (маленькою цифра два червоного кольору на торці кришки стратера означає нову генерацію мотора.

У двигуні повністю змінили конструкцію основних деталей ЦПГ. Основний сенс у тому, що технологи Lifan за допомогою моделювання варіантів і вимірів вивели оптимальне співвідношення мас колінвала, шатуна і поршня з кільцями. Ідея полягала в пошуку оптимального співвідношення  ваги кожної деталі для мінімізації моменту інерції кожної зі рухомих частин. У фіналі був виведений еталонний примірник, а на етапі конвейєрного складання двигунів з'явився додатковий пункт  підбору та вагового контролю, пов'язаних деталей. Тепер кожна окрема деталь підбирається за вагою до шатуна та поршня й генерується в комплект для збирання. У такий спосіб мінімізується відхилення мас від ідеального розрахункового варіанту! Lifan не виливає й не обробляє вали самостійно. Для цього є інші виробники, але саме інженери-конструктори Lifan  формують технічне завдання для Постачальників і точні параметри  для кожної деталі, що купується, ЦПГ. Те  деталі, які мають критичну дистанцію з потрібними значеннями, згодом витягуються і повертаються постачальникам. І ми Вам скажімо це працює — є різниця в роботі двигуна попередньої генерації та нового, і її не потрібно "ловити" або намагатися помітити.
Новий мотор працює м'якше, тихіше, без "металевих молоточків і лязкання", які простежувалися в більш ранного варіанту.

Конструкція балансувального вала стала також іншою. Тепер він є єдиною деталлю зі шпончною посадкою шестерні, що з'єднана з колінчастим валом. Він збільшився за довжиною й опорні підшипники тепер рознесені на бО Більшу відстань. У результаті — вібрації відчутні лише під час роботи на холостому ходу, а під час набирання обертів вони зменшуються! Так, так — ми не зійшли з розуму та не містимо мрії — це дійсно так і є.


Повному перегляненню та змінам конструкції піддалася коробка передач. У ній зовсім нова  кошик зчеплення, який повністю відрізняється від колишнього. Вона посилена з іншим підбором демпферних пружин і матеріалом фрикційних накладок. Змінені первинні та вторинні вали та передавальні відносини другої, третьої та четвертої передач. Точки кріплення змінилися, підшипники інші. Тобто вдосконалили практично повністю КПП.



Зміни торкнулися й системи мастила. Тепер у корпус інтегрована порожнина для окремого оливного фільтра. Міняємо олію — чистимо фільтр (або міняємо на паперовий). Змінені прохідні перерізи олійних каналів. Ті з них, які подають олію в найбільш навантажені частини, що обертаються, мають найвищий діаметр для підвищення пропускної здатності. До менш навантажених елементів олія підводиться через менші діаметри каналів, але водночас швидкість потоку вища, що зумовлює гарне заповнення елементів, що змащуються. Олійний насос тепер здатний на більше — вони також змінені. Це логічно, тому що об'єм оливної системи вже не 1 літр як раніше, а 1,2 літра.



У системі охолодження виправили конструкцію основної деталі — помпу. Вона інша. Продуктивність залишилася без змін, а ось можливість підтікання (це спостерігалося з перебігом експлуатації на попередньому агрегаті) мінімізована.
Всі ці зміни відбилися і на конфігурації лівої та правої частини двигуна, за якими легко відрізнити мотори оновленої серії.



А ще на моделі KP200 і «оспортивному родичі» KPR200 встановлені нові глушники. Вони забезпечують найкращий газообмін і позбавлені нестачі колишнього глушника, який створював опір на випуску. І він його прикрашає, хіба Ви не згодні?



А якщо побити — ми повернемося до того, про що написали на самому початку. Агрегат класний без жодних заявок. Ми вже каталися, звісно ж, і він викликав навіть не радість, а захоплення. Коробка працює як на «японцях» — чудова вибірковість, дуже м'яке вмикання будь-якої з передач. Момент змикання дисків зчеплення під час відпускання важеля легко відчувається — не потрібно перетримувати важіль, викликаючи прокручування зчеплення і спускання. Класний звук мотора завдяки новому бочонці глушника — так, він голосніший, але це швидше пестить слух, ніж подразнює.ще раз повторимо всім, хто не дуже вірить нам — обов'язково спробуйте самі! Ми не сумніваємося, що кожен відповість з нами в тому, що ми тут виклали. І ще ми раді, що Lifan може покращувати навіть те, що вже заслужила позитивні оцінки — немає межі досконалості!

Нижче ми традиційно залишаємо опис усього того, що повідомляли Вам у минулому про моделі 2017 і 2018 років. Це ретраспектива для охочих дізнатися, а яким був Ірокез раніше...
Оновлення моделі 2018 року розпочнеться з інформації про колірну палітру, що змінилася.
Нинішня гама кольорів складатиметься з чотирьох варіантів: повністю чорного, червоно-чорного, жовто-чорного, синього та глянсового білого. Чорний, синій, темно-червоний залишилися колишнім, а ось жовто-чорний — інший. 

Білий колір із сьогодення буде "перловий перламутр", а не білий матовий, як раніше. Від матового ми відмовилися на користь більшої практичності глянсового, до того ж візуальне сприйняття кольору також стало більше радувати око. 

І друге значуще доповнення полягає в такому:
Задній амортизатор на всі версії 2018 року буде встановлений таким, як на моделі LIFAN KPT. Він вирізняється за конструкцією — здвоєний пружинний варіант замінений на одну пружину з прогресивною навивкою й великим діаметром витка. Відразу позначимо: мотоцикл стане жорсткішим у ходу, але в такий спосіб буде виправлена надмірна м'якість задньої амортизаторної стійки, на яку все-єднували шанувальники поїздок з другим номером. Наскільки ця заміна доцільна — покажете час, але мотоцикл дійсно змінився у ходу. Він не змінився за висотою, але з двома пасажирами вагою по 70 кг. краще справляється з дорожніми нерівностями. Поодинці відразу відчувається, що задня підвіска сталда жорсткіша, на жаль, але з цим доведеться спізнатися. На крайній випадок у нас на складі ще є амортизатори попередньої генерації для прихильників пом'якше... На фото новий амортизатор вгорі



Всі раніше описані параметри та характеристики моделі, які, як і раніше, актуальні ми залишили в перекладі нижче, для охочих більше дізнатися про відмінності Lifan Irokez 200 від його ранньої версії з мотором об'ємом 150 кубиків

3.JPG  4.JPG

Відмінність No1: новий двигун з об'ємом 197 см3 відрізняється від 150-кі не тільки обсягом, але й іншим ступенем стиснення, збільшеним ходом поршня, збільшеним діаметром циліндра та іншими параметрами системи живлення.

У результаті потужність двигуна збільшена до 17,5 кінських сил за 8000 об/хв-1

5.JPG  6.jpg

Відмінність No2: Крутний момент збільшений до 17 Нм/6500 об./хв-1

У результаті покращені найважливіші характеристики Відбою двигуна:

  • 1. він став тягуватим на малих і середніх обертах;
  • 2. покращилася динаміка розгону;
  • 3. максимальна швидкість збільшилася до 127 км/год;
  • 4. завдяки зміні передавального ставлення провідної та веденої приводової зірок, що відповідає зміні потужності та крутного моменту, покращилося й пришвидшення зі старту.

Відмінність No3 У системі впуску основний патрубок збільшений до 30 мм, що відповідають змінам притерпел і сам карбюратор. Він забезпечений прискорювальним насосом, і без того новий, проте адаптація під потужніший мотор зажадала переглянути вихідні параметри та калібрування жиклерів.

Тішить те, що є результат проведених удосконалень, який уже можна відчути під час їзди.

7.JPG

Відмінність No4: Збільшений об'єм системи охолодження двигуна, ревізії також піддаються водяному насосу, а ось радіатори залишилися колишніми — їх потужність інженери оцінили як достатню навіть для потужнішого двигуна. Все правильно —  навіть на перших версіях Irokez вона заслужила тільки позитивні експлуатаційні оцінки.

8.JPG  9.JPG

Унаслідок збільшеної продуктивності системи охолодження й, відповідно, мінімізована ймовірність перегрівання двигуна у разі тривалої експлуатації, проте, як і будь-який мотор, перевантажувати його не варто.

Відмінність No5: Lifan Irokez 200 (точніше KP200) комплектується досконалішою шестиступеневою коробкою перемикання передач.

10.JPG  11.jpg

На перших трьох передачах і п'ятій змінені передавальні числа  — модернізований двигун тепер може активніше «тягти» й на інших обертах. Завдяки трансмісії також вдалося підняти стелю «максималки» до 127 км/год.*

  Відмінність No6: Змінений дизайн задньої частини мотоцикла.

18.JPG 

У результаті: мотоцикл має привабливіший і гармонійніший вигляд, водночас пасажирові тепер навіть зручніше використовувати нові ручки під природний хват. Але за бажання замість ручок завжди можна встановити багажник, який пропонується як аксесуар — усі кріпильні місця залишилися без змін.

Відмінність No7: Пластикові бічні накладки, що закривають доступ до карбюратора й акумулятора тепер пофарбовані під колірну палітру мотоцикла і, відповідно, відрізняються в кожному варіанті. Також змінений забарвленням і металевими опорними кронштейнами для кріплення підніжки пасажира.

20.JPG
21.jpg

Не всі відразу помічають, що конкретно змінилося, але абсолютна більшість помічає поліпшення загального зовнішнього вигляду Ірокезу — чітко узгоджені між собою кольори мають набагато привабливіший вигляд, ніж раніше.
Саме в таких невеликих, але важливих дрібницях і лежить секрет ідеальності KP200.

Відмінність No10: переглянутий і варіант фарбування накладки на глушник: для моделей у темних колірних рішеннях передбачена сіра матова накладка, а в варіанті з білим кольором хромований варіант залишився без змін. Тепер у різних моделях забарвлення глушника доповнює естетику підбору різних колірних рішень.

  У результаті мотоцикл не тільки змінився зовні, але й знайшов можливості для прояву Вашої індивідуальності — обклеїти або розфарбувати накладку графітового кольору кожен зможе на свій смак.

Загальні технічні доповнення в моделях KP150 и KP200

  • Як і в новій версії KP150, двосотка також тепер комплектується якіснішими приводними зірками та ланцюгом від виробника CHOHO-Chains. Усі ланцюги забезпечені індексом «H» - heavy duty, що в перекладі означає «для підвищених навантажень». Різниця дійсно буде, просто зрозуміти це можна тільки в процесі експлуатації  - так що доведеться повірити нам на слово.24.JPG
  • Матеріал оббивки сидіння тепер складаний двокомпонентний. Основний для водія є передня частина сідла, саме тому вона має бути покрита матеріалом, що перешкоджає «вільному мерзанню п'ятої точки під час їзди» — так і є. Вихідний варіант збережений без змін. Однак, задня частина подушки, на якій розміщується пасажир (а це буває набагато рідше) тепер обтягнута іншим синтетичним матеріалом — він не має чітко окреслених пористої поверхні, в які завжди забивається пил під час їзди, якщо сидіння нічим не закрито. Це зроблено спеціально на прохання власників, якімальовці, що потрібно довго та наполегливо вимивати задню частину від пилу після кожної поїздки. Тепер просто проведіть вологою ганчіркою й питання розв'язане.
  • Ще одне функціональне доповнення  — у кожному сидінні на зворотному боці прикріплений лоскот оббивного матеріалу середніх розмірів. Якщо раптом Ви випадково порвете оббивку — можна буде вирізати латку з доданого  шматочка, пришити або приклеїти й у такий спосіб тимчасово розв'язати питання. 27.JPG
  • Як і у варіанті з моделлю Lifan 150-2E, виробник і постачальник блоків керування на кермі. Тепер застосована продукція тайванської компанії Nakamoto;
  • У фарі головного світла встановлені лампи Phillips;
  • Як джерела світла габаритних вогнів спереду та заднього ліхтаря використані світлодіоди, що чудово зарекомендувалися.
  • Фронтальний вітровий козирок  є стандартним легкомонтованим обладнанням.

Погодьтеся, Lifan KP200 гарний у всьому: і має чудовий вигляд, і поїде здорово, і ціна його дуже демократична.

До речі, якщо у Вас є сумніви щодо, «а чи достатньо будуть 200 см3 об'єму?», спробуйте порівняти технічні параметри двигунів Ліфанівської двосотки та потенційних конкурентів: GEON CR6 250 (2016) і його абсолютного клону Loncin CR5S. істинна кубатура двигунів цих мотоциклів не 250 см3 (як вказує теххарактеризатор Loncin), а 226 см3 . Потрібно віддати належне Торговій марці GEON — вони вказують коректне значення обсягу. Так що за інших рівних  за умов двигун Lifan все-таки технічно виготовлений дещо досконаліший — за трохи меншого об'єму параметри за потужністю майже аналогічні, але водночас він забезпечений системою водяного охолодження. Ну а щодо  надійності — «погуглить» відгуки власників про надійність ранніх версій цього мотора  на Lifan Irokez, інформації знайдете в надлишку.

Значення упаковувальних розмірів мототехніки
Довжина, м. 1,89
Ширина, м. 0,58
Висота, м. 0,88
Об'єм, м3 0,96
Маса, кг 159
Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двоклапанний із верхнім розташуванням розподобала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
Крутний момент, Нм/об.хв. 17 / 6500
Максимальний кут повороту керма, градуси 38
Об'єм оливної системи, л. 1,2
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95
Рекомендований клас в'язкості оливи 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Ступінь стиснення 1121
Об'єм, см3 198
Система охолодження Водяне охолодження
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 17,5 / 8000
КПП 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип приводу Ланцюговий привод. Маркування приводного ланцюга — 428H; Виробник ланцюга "CHOHO"
Задні гальмівні механізми Дисковий гідравлічний з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий гідравлічний із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 240 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості та можливістю регулювання переднатягу.
Підвіска передня Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 32 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км/год 127
Витрата палива на л/100 км ≥2,6
Вантажність, кг 165
Кліренс, мм 175
Розмір шин передні/задні 90/90-17 / 120/80-17
Об'єм паливного бака, л 13
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,2
Доступні кольори Червоний матовий/Червоний глянсовий/Білий (покритий матовим лаком)/ Чорно-синій глянсовий
Масабаритні характеристики
Висота, мм (по сідлу) 790
Довжина, мм 2060
Ширина, мм 745
Висота, мм 1080
Колісна база, мм 1330
Споряджена маса, кг 140

Характеристики

Код товару
KP200
Виробник
Lifan
Тип
Мотоцикл