Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR

Дорожній мотоцикл Lifan 200 CiTyR від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
57 684 ₴
Немає в наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
LF200 CiTyR
Виробник
Lifan
Колір
синій
Стан
б/в
Тип
Мотоцикл

Опис

Мотоцикл LIFAN 200 СiTyR (вважається як Си Ти Ар 200) - 2020 модельного року — це оновлена  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN.
У мотоциклі реалізоване поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без великого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті. Назва моделі CiTyR розшифровується як "city racer" (міський перегінник) позначає її  максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до  вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.

2020 року ми додали деякі опції, для поліпшення функціональності та можливостей використання моделей на дорогах без асфальтового покриття. Зовнішній вигляд і елементи моделі зразка 2018 року Ви можете порівняти з оновленнями подиву фото в карті товару або відео (ми спеціально залишили їх доступними для огляду, щоб були зрозумілі зміни, моделі)
Нові світлодіодні покажчики повороту яскравіші та помітніші. Кріпильна основа, як і раніше, на рухомій гумовій частині — можна зігнути в будь-яку зі сторін без остраху — цілісність гарантована.

USB-порт із силою струму 2 ампери дасть змогу заряджати телефон або інші портативні пристрої

Новий глушник. Звук у разі  роботі двигуна насиченіший і басовітіший + зниження опору на випуску. Ми спеціально підбирали глушник для того, щоб полегшити дихання й поліпшити газообмін на середніх і високих обертах. Для нового двигуна ця зміна виявилася дуже гарним доповненням. Декоративна накладка на бочці не пластикова,  виготовлена з металу та пофарбована в колір торцевого обрамлювального елемента.



Зверніть увагу на те, що дорожній просвіт під час встановлення нової випускної системи не зазнавала. Приймана труба прокладена вздовж усієї довжини без заниження — вона не виступає за габарити кронштейна важеля заднього гальма. Це оцінять ті, хто їздить поза асфальтом
 
А ще ми встановили нові задні амортизатори. Вони істотно відрізняються від початкового варіанту. Пружина зі змінною навивкою забезпечена кільцем для регулювання переднатягу. Пневовокамера заповнена інертним газом і згладжує чималі коливання під час стиснення. Зараз вони жорсткіші, ніж були. Це дасть змогу їздити удвох на середніх нерівностях без побоювання замкнути шток на обмежувач ходу, а якщо їздити поодинці буде відчуватися найкраща стабільність керування й брак розкачування.


Хочемо звернути увагу на двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1. Силовий агреат являє собою  4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Нове покоління  двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів  серій CG150 (використовується на LF150-2E) і NBF (використовуваний на Lifan KP200).



Іншими словами  двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного  розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
  • Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового  температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження

У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить  як "дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.
 

Також у конструкції головки циліндра передбачений порожнистий канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між найбільш нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений праворуч від випускного отвору головки циліндра, а на креслярній схемі показано напрямок потоку повітря, що набігає).
 Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (у разі використання неякісного палива). Компенсує температурне розширення  металу зводячи до мінімуму зміни.

  
 
У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині  Картка є спеціальний олійний канал, через який  олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна  знімає температурне навантаження
  
Поршень полегшили, зменшивши його масу  зі 142 грамів до 86 грамів, і він має коротшу "спідницю".
Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер із роликом для мінімізації тертя в місці зчленування з кулом розподільного вала. Такий варіант виготовлення  забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, у такий спосіб збільшуючи ресурс елементів, що труться, що несуться, а також зменшує шум під час роботи на середніх і високих обертах. 
  
 
Ще одна особливість нового мотора. Тепер немає потреби 35%
очищення або зміна фільтрувального елемента  під час кожної заміни олії  У цьому моторі використовується вбудований плоский і чималий за площею поперечного перерізу фільтрувальний дрібно'ячеристий елемент у спеціальній камері оливоприймача в картері двигуна (за простою — металева сітка). Це рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування й експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних олій (вибагувати та промивати сітчастий елемент потрібно лише на етапі пробігу 8-10 тисяч км і  це зажадає демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція також забезпечує й інше важливе функціональне призначення — таке розташування оливоприймача гарантує набряклість оливного голодування за чималих нахилів двигуна (має на увазі  їзда з чималими кутами нахилів мотоцикла). Конструктивне місце розміщення камери з фільтрувальним елементом Ви зможете побачити на прикладеному фото


В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27  зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — погодьтеся, це і швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.



 Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора. 
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. А ще потрібно згадати про те, що задня відома зірка моделі Lifan CiTyR  має 44 зуби. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E, у якого в стандарті 41 зуб. Передня зірка на СіТіАрі має 15 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами  КПП, більш високою потужністю мотора, а також збільшеним крутним моментом, який досягається за менших (порівнюючи з 150-2E) обертами динаміка мотоцикла стала кращою та швидкість максимальна вища.    Як приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника, як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд уже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами раніше придбали Найшвидші ланцюги на ринку «без покоління й племені» або ж навпаки переплавляли за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».

Шини у моделі 2019 року випуску залишилися 17-дюймовими, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E.  Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17. Але змінилася і ширина і висота профілю. Тепер вони такі, як на фото:

 

Диски восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі. Цього ефекту ми й хотіли досягти. Придивитеся! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще ніби "обтискають". Якщо в когось з'явилися сумніви в їх міцності — не варто спочатку робити висновки. Коли Ви зможете самі  подивитися на ширину їхнього поперечного перерізу — всі питання підуть самі собою.
 Коротке нагадуємо про інші елементи:

Електронна панель  приборов  перекочувала і на 200-й СіТіАр. У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них  має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, скажіть Ви? А в тому, що і в сутінку, і за яскравого сонця й у темряві ефективність світіння залишається високонтристою й легко зчитується. Це не старі РК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "відмазування" для читання показань.

Два ключові параметри швидкість і обране передавання  - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість, і активну в цей момент часу передавання.  Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" зображається на рівень нижчим і за ввімкненого будь-якого передавання не відбивається — точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті, у кого зір ослаблений, і ті, хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приладами мотоциклів.
Під час увімкнення запалювання панель здійснює 2-секундний режим перевірки так званий "тест-режим", коли загоряється все повністю  і після цього переходить у робочу фазу, залишаючи світними тільки функціонально активні індикатори


  
  Залишилася без змін і  багажна платформа, яка покрита пластику. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас приємне на дотик. Звичайно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму — Годиться про гострий кут колишнього багажника пензлем або стегон було задоволенням сумнівним.

Зберегли ми  у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Грязі та пилу на наших дорогах із надлишком, а довговічність пильовиків і сальників вилки це доповнення допоможе продовжити:
 

    Ну ось, і все. Lifan СiTyR 200 — це наступний ступінь розвитку моделі 150-2E варіант, що стоїть на увазі, як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації. Наша мета була не в тому, щоб запропонувати умовно нову модель за не зовсім змінювані гроші з різними яскравими  перекладними картинками на двигуні та пластику, копецевою інтегрованою штатною "радіолою" із розряду товарів на Alixpress "все через USD8,99". Швидше навпаки — цей мотоцикл має залишатися доступним, надійним, невибагливим і економічно виправданим у утриманні й експлуатації. А якщо він водночас динамічніший, швидший, зручніший у їзді та трішки приємніший за глюк — чи це не головне?  Вибір завжди за Вами.

Значення упаковувальних розмірів мототехніки
Довжина, м. 1,76
Ширина, м. 0,46
Висота, м. 0,88
Об'єм, м3 0,71
Маса, кг 143
Параметри двигуна
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Характеристики
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і обладнаний ланцюговим приводом розподільного вала
Максимальний кут повороту керма, градуси 44
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95
Рекомендований клас в'язкості оливи 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Ступінь стиснення 9.3:1
Об'єм, см3 175
Система електроживлення АКБ 12N7-3B
Система запалювання Електронне (CDI), Електростартер і механічний кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 13,6 / 8000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 13 / 6500
КПП 5-ступенева механічна зі зчепленням у олійній ванні
Тип приводу Ланцюговий привод. Маркування приводного ланцюга — 428H; Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубців передньої та задньої зірок: 15/44.
Задні гальмівні механізми Барабанні з механічним ножним приводом.
Передні гальмівні механізми Дисковий гідравлічний із двопоршневим супортом, гідравлічний.
Підвіска задня Маятникова, зі здвоєними амортизаторами перевернутого типу, змінним кроком витка пружини та компенсаційною пневмокамерою
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 32 мм.
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим у чорний матовий колір дисками
Максимальна швидкість, км/год 105
Витрата палива на л/100 км ≤2,6
Вантажність, кг 162
Кліренс, мм 180
Розмір шин передні/задні Передні 3.00-17; Задні 110/90-17
Об'єм паливного бака, л 13
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,2
Доступні кольори Чорний глянсовий Black Pearl), синій глянсовий металік (dark blue), графітовий матовий (Dark Steel)
Масабаритні характеристики
Довжина, мм 2060
Ширина, мм 760
Висота по сідлу, мм 755
Висота, мм 1050
Колісна база, мм 1320
Споряджена маса (без урахування палива), кг 125