Електричний скутер FADA Jio 1000 Вт
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Електричний велосипед FADA JiO, 1000W
Особливість нестандартної новинки полягає в тому, що в ньому корисно скомбіновані звичайний формат велосипеда з приводом від педального вузла та форм-фактор транспортного засобу схожого на скутер. Назвати Джіо скутером було б неправильно, тому що фактичним можливостям повнорозмірного скутера він не відповідає ні за потужністю, ні за швидкісними, ні за розмірними параметрами. Основна ідея реалізації зовнішності полягала в тому, щоб збільшити запас ходу на електротяги, який на звичайних рамних велосипедах. не такий великий. А збільшення відстані пов'язане з необхідністю розміщення збільшеної кількості батарей. Підвішувати їх до рами на скотчі - шлях чудово легкий, але при цьому повністю безглуздий. Тому за основу було взято макет рамної конструкції складеної двопалої рами, всередині якої можна розмістити більшу кількість АКБ, що дозволяють збільшити пробіг. А пластикові облицювання з'явилися для того, щоб зовнішній вигляд моделі не дратував зоровий нерв, а навпаки привертав увагу.
Педальний вузол збережений і ним можна користуватися у звичайному русі, якщо заряд батарей закінчиться раніше моменту, коли ви дістанетеся до місця призначення. Залежно від зростання людини користуватися педалями буде більш менш зручно. Але у будь-якому разі продовжити рух без батарей можна буде. Зусилля на педалі теж потрібно буде докладати не маленьке, адже крім себе людині потрібно брати до уваги вагу батарей, але це дуже хороший велотренажер.
З середньою швидкістю переміщення 25-30 км/год, фактична дистанція пробігу становитиме 75 км., якщо рухатися більш повільніше, відстань можна збільшити до 85 км. Такий діапазон переміщення обумовлений сучасними батареями з ємністю 32 А/год. Саме це дозволяє Jio досягти цього значення
Індикація режимів розряду та швидкості відбивається на рідкокристалічному. Також він показує параметри трьох можливих режимів електродвигуна. Вибір режиму обумовлює або зменшення/збільшення параметра швидкості і, як наслідок, зумовить збільшення дистанції пробігу, якщо рухатися розмірено або зменшення значення кілометражу якщо "впуститися в усі тяжкі".
Кермо забезпечене облицювальними пластиковими панелями для того, щоб приховати дроти та перенести клавіші керування світлотехнікою та ремонтним режимом по сторонах від рукояток керування. Клавіша ремонтного режиму (Repair) передбачає активацію особливого керування живленням: якщо раптом трапилася якась проблема і не працює нічого, ця клавіша дозволяє з'єднати ланцюг живлення батареї з електродвигуном безпосередньо. При цьому енергія подаватиметься на двигун через обмежувач живлення і обертатиметься колесо, але повільно. Це передбачено для ситуації, щоб полегшити власнику можливість дістатися сервісної майстерні не тільки за допомогою педалей, але й тихенько нікуди не поспішаючи, але рухаючись у тому числі на електротязі.
Фронтальна фара інтегрована у передню пластикову частину. Вона виконана в єдиному корпусному блоці, який містить світлодіодну смужку габариту та три світлодіоди освітлення дороги. Однак енергоспоживання невелике і сама фара висвітлює дорогу на невеликій віддаленості попереду. Тобто не потрібно чекати на суперефективність світлопотоку. Оскільки максимальна швидкість електровелосипеда невелика - цього цілком достатньо для орієнтації в погано освітлених місцях.
А ось гальмівні механізми виконані розумно і добре зупиняють модель. Диски на обох колесах дозволяють ефективно сповільнитись у будь-яких умовах. А з поправкою на невелику вагу - гарантують безпеку при гальмуванні.
Багажний кофр є важливим функціональним атрибутом, тому що він є об'ємним і може вмістити достатній обсяг поклажі. Додатковим відсіком для габаритних речей є ніша під сидінням.
Два приємні моменти, які порадують власника, також присутні в стандартній комплектації: це USB-порт і сигналізація з двома брелоками. Зверніть увагу на те, що технології йдуть вперед навіть на базових простих версіях електротранспорту - ключ від активації живлення тепер із хвильовою насічкою. Він не тільки більш захищений від нескладної підробки, але й не дірявитиме кишені одягу через відсутність гострого краю.
Задній габаритний ліхтар також світлодіодний. Оскільки місце дозволяло, його виконали в єдиному модулі із досить простим, але лаконічним дизайном. Нічого зайвого, але виглядає добре.
У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450 °C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту
Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалістю їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта та ємністю 32A/год. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1800 |
Ширина, мм | 520 |
Висота, мм | 1100 |
Споряджена маса, кг | 115,5 |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 72V-32A. (ємність 32 Ач, напруга 12 В) |
Запас ходу на електротязі, км | ≤75-85 (в залежності від дорожних умов та погодних умов) |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 1000 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤490 |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤45 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | Так |
Розширений стандартний пакет опцій | З'ємний захисний каркас по периметру (за необхідністью може не встановлюватись); Задній багажний кофр |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 32 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
Тип панелі приладів | РК панель приладів |
Тип приводу | Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 850 Ватт Максимальна потужність – 1000 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопок на кермі |
Задній гальмівний механізм | Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Підвіска задня | Маятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Колісні диски | Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю |
Вантажопідйомність, кг | 127 |
Розмір шин передні/задні | 3.00 -10 / 3.00 -10; безкамерні шини |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,7 |
Ширина, м | 0,51 |
Висота, м. | 0,83 |
Об'єм, куб.м | 0,72 |
Вага, кг | 74 |