Триколісний електроскутер FADA Teni 650W

Триколісний електроскутер FADA Teni 650W від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
46 443 ₴
Немає в наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
FADA Teni
Виробник
FADA
Максимальна швидкість
36 км/год
Стан
новий
Вес
121 кг
Время зарядки
8 час
Количество колес
3 шт
Мощность электродвигателя
650 Вт
Дистанция пробега
45 км

Опис

Електротрайк FADA TENi

  Електротрайк FADA TENі є доопрацьованим та вдосконаленим варіантом серед усі модельної лінійки триколісних ФАДА. І, як нам здається, найкрасивішим. Дизайн зовнішніх елементів вдало доповнений пластиковими деталями, забарвленими у колір. Але з цього приводу кожен може мати власну думку, тому на цьому робити особливий акцент ми не будемо. Краще розповімо про інші деталі та зміни.

1. Основною та явною відмінністю є видозмінена структура рами. Нова конфігурація дозволила розширити її і зробити опорні елементи для нього широкими і рівномірно розподіленими по всій довжині. Тобто зараз зручно не тільки керуючій особі, а й пасажиру. Стопу легко розмістити протягом усієї довжини підніжки. Може, деяким це здається не таким важливим, але насправді для власників з обмеженими можливостями або травмами гомілковостопних суглобів такий варіант набагато зручніший у процесі їзди і в плані посадки.

2. Збільшений діаметр коліс становив 10 дюймів. На всіх інших моделях – 8 дюймів. Збільшені колеса не тільки дозволили змінити в бік дорожній просвіт, вони помітно підвищили можливості геометричної прохідності моделі. Особливо при в'їзді чи з'їзді з бордюрів чи перетині глибоких вибоїн. Збільшилася і висота розташування посадкових місць - це теж зручніший варіант для тих хто стикається з проблемами обмеженої рухливості (травми хребта) нахил вперед при посадці зменшився завдяки збільшенню висоти розташування самого сидіння.

3. Одночасно з шинами зазнали деяких змін та задні амортизатори. Вони стали м'якшими, ніж на інших триколісних моделях FADA. Але для більшої плавності ходу можна додатково зменшити тиск у шинах на 0,2 атмосфери.

4. Важливою зміною стала установка потужнішого агрегату з вихідною максимальною потужністю 650 Ватт. Причому змінився не тільки двигун (в ньому більше магнітів, більша поверхня тепловіддачі та інша шестерня приводна), а й контролер, що управляє. Збільшення потужності не було спрямовано на зміну порога швидкості. Ні. Головне питання полягало у рівномірному збільшенні тяги у кожному з трьох режимів руху. Швидкість не є перевагою TENi, але вона особливо і не потрібна занадто велика. Куди важливіше переміщатися  різного типу покриттям, горами по долам, на ту ж дистанцію, що й моделі на колесах меншого діаметра. За замовчуванням, радіус обкату великого 10-ти дюймового колеса збільшився і спричинив потребу в трохи більшем зусиллі від двигуна, а значить і збільшив витрати електроенергії. Саме для того, щоб звести до мінімуму втрати в пробігу були зроблені коригуючи налаштування модуля, що управляє. А збільшена потужність двигуна і крутний момент, що збільшився, є тим доповненням, яке забезпечило правильний та корисний результат.

 

5. Змінилися на TENI та такі атрибути як задні ліхтарі. Зараз вони перекочували на задні крила. По-перше, вони перемістилися вище і стали більш помітними. Яскравість світіння не змінилася на гірший бік. По-друге бруд і вода з-під коліс не буде їх забруднювати і "активно змащувати" проводку - це експлуатаційний плюс. Умовний задній бампер залишився на своєму місці, але на TENi не потрібно побоюватися, що якщо "доторкнтися" до перешкоди, то розіб'ється один або обидва ліхтаря. Тепер їх там немає і основне технологічне завдання бампера довго служити та надійно захищати)))).

6. Став більш функціональним і бокс задній. Тепер він цільнопластиковий із кришкою. Навіть якщо дощ - поклажа залишиться сухою. А ще він елементарно полегшує вагу в порівнянні з металевим сітчастим кошиком і не буде іржавити. На додаток ми позбавили передній кошик від кришки, замінивши еластичними джгутами, які можна розтягнути по площині внутрішнього простору для фіксації вантажу. Причина позбавлення від кришки проста - при їзді нашими дорогами вона просто стукала залізом по залізу і звук не був приємний на слух. Начебто дрібниця, але її усунули за бажанням клієнтів, які висловили таке обґрунтоване побажання.

7. Передня фара стала також іншою, у неї центральний діод з радіальною лінзою, що збільшує. Світить вона не стала набагато далі, але тепер ширина охоплення та яскравість стали кращими ніж на інших моделях. Певною мірою цьому сприяло те, що сама фара розташована вище, ніж на інших версіях модельної лінійки FADA.

  Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не вбудований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на FADA TENi є відокремленим тяговим модулем виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність;
  • Високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля.
  • Порівняно з феритовими магнітами мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції; максимальна робоча температура до 450 ° С; складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)

Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значимим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, що забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Привід від двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж унеможливлює наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження 200 кг. Шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдина увага іноді потрібно приділяти заміні трансмісійної олії в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.

Електротрайк FADA TENi констурктивно виконаний, щоб долати у тому числі складні рельєфи. Він може впоратися з проїздом ям та колдобин на наших дорогах на малому та середньому ходу, з'їхати з бордюру або подолати досить крутий підйом. Підвіска на всіх електротрайках (у тому числі на моделі TENi) здійснена за принципом простоти та надійності. Ззаду міст лежить на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в кінці встановлено амортизатор із пружиною. Конструкція є залежною підвіскою з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка мосту знаходиться над П-подібною конструкцією важелів та поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей та збільшити дорожній просвіт позаду. Передня ж підвіска є класичною телескопічною вилкою. Нічого зайвого та складного.

  

Триколісний TENi у типовому режимі використання розрахований для використання водієм, пасажиром. Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки. Крім цього, у моделі передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. На фото позначено три варіанти конфігурації сидінь. У принципі в поїздці на коротку дистанцію на TENi можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третьою буде дитина. Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перевернути на 180 градусів (дном вгору) і у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає при їзді дорослому. Про середнє сидіння в розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ньому розміститися та доїхати до місця призначення. Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того щоб дитина могла триматися і мати точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі.

 

  Керуючий функціонал на кермі зберіг простоту та понтяність Мінімум кнопок, нічого зайвого. Збереглися і обидва важелі гальмівних. Як і на інших моделях один з них поєднаний з ножною педаллю гальма. Спеціально для тих, хто не може повноцінно використовувати праву ногу для активації задніх гальмівних механізмів, передбачений дубль у вигляді підважного важеля. Ключ на TENi удосконалили і зараз він із хвильовою насічкою.

Органи управління TENi хороші тим, що інтуїтивно зрозумілі навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зліва вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada Bulli має в конструкції режим заднього ходу). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трійка потужнісний режим. Саме третьому варіанті на TENi можна переміщатися активніше. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 36 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 45 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники з огляду на середньостатистичні потреби користувачів невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичністю при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість та пробіг.

Триколісний FADA TENI в першу чергу орієнтований на мобільність двох людей в умовах невеликих відстаней. Він у будь-якому випадку більш стійкий, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок в управлінні. Не треба чекати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення кількох людей або однієї людини у спокійному та безпечному темпі. Проте двигун потужністю 650 Ватт дозволить моделі пересуватися впевнено навіть в умовах місцевості, яка має значні перепади рельєфу.

Пропонується модель у чотирьох колірних варіантах: синьо-сірий перламутр, помаранчевий металік, коричневий перламутр та червоний.

  

 У стандартну комплектацію FADA TENi входять:

 - Металевий передній багажний кошик

 - Зсувне основне сидіння  + Відсік для багажу ззаду під самим сидінням

- РК панель приладів з індикацією інформації про рівень заряду батареї, швидкості та індикатори зовнішнього освітлення

- Дзеркала заднього виду;

- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування

- Розмірність та тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-10 

-  режим реверсу (задній хід);

-  3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужний);
Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху за будь-яких дорожніх умов;
Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення

- Колісні диски легкосплавні

- Гальмівна система: передній барабанний / задній барабанний;

- Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 32 A/г. (1200 Вт * рік). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.

Гарантія та експлуатація електровелосипедів та електротрайків FADA

Строк дії гарантії 3 місяці, на електричну частину електровелосипеда / електротрайка , а саме тільки на його дорогі компоненти:

- акумулятор

- електродвигун

- контролер електродвигуна

- зарядний пристрій

Гарантія не поширюється на частини або елементи такі як: амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення, електрообладнання та лако-фарбове покриття. Виключенням може становити, якщо недоліки виникли з підтвердженої вини виробника, які в свою чергу можуть бути
відновлені або замінені на аналогічні нові на безоплатній основі.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі :

- порушення або пошкодження гарантійних пломб;

- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушення правил використання;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару,

- зміни конструкцій або схеми товару;

- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.

- Довгострокове зберігання свинцево-кислоних акумулятрів у розрядженому стані призводить до виходу батареї із ладу, що не є гарантійним випадком.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

- наявності на виробі ознак ремонту.

Примітки

1. Враховуйте, що використання занадто довгого, неякісного подовжувача може знизити напругу мережі, отже і напругу на виході зарядного пристрою, що може привести до неповного заряду батареї і неможливості запуску процесу балансування блоку елементів живлення (АКБ).

2. Електрична мережа, до якої буде підключений зарядний пристрій, повинна бути з заземленням.

3. Процесу заряду при температурі нижче 0°С може знизити загальну ємність заряду акумулятора.

4. Рекомендована експлуатація електровелосипеда / електротрайка в межах температур від -20 до +45°С. При температурі нижче 10°С запас ходу буде знижуватися, до 40%, в залежності від температури.

5. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується, наприклад в холодну пору року, (3-5 місяців) перед зберіганням необхідно зарядити акумулятор до 60-80% від його ємності та вимкнути головний запопбіжник.

6. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується понад 3-5 місяців, акумулятор потрібно підзаряджати для підтримки його заряду в межах 60-80%.

7. Якщо ж ви збираєтеся більш довгий час зберігати електровелосипед / електротрайк в холодному місці, але хочете зберегти його акумулятор з мінімальною втратою ресурсу, знайте, що найкраще акумулятори зберігаються при температурі близько +5 ° С.

8. При підключенні акумулятора в ланцюг живлення виникне іскра, це нормально.

9. Акумулятори можна зберігати при температурі до -15 ° C, але заряджати при температурі вище 0 ° C, тому перед зарядкою переконайтеся, що температурний режим не порушений.

10. Для максимального подовження ресурсу батареї заряджайте аккумулятор до моменту його повного розрядження.

11. Не залишайте електровелосипед / електротрайк на зарядці більше ніж на добу.

Увага! Заборонено використовувати для миття електровелосипеда / електротрайка мийку високого тиску.

Заряджання

Під’єднайте зарядний пристрій до мережі, а потім до електровелосипеда / електротрайка. Індикатор зарядного пристрою буде червоним під час заряджання, коли він

стане зеленим, це означає, що батарея має повний заряд і зарядний пристрій

увійде у режим підтримання заряду. В цьому режимі зарядка ще може бути протягом

2-х годин, але загальний час процесу зарядки не повинен перевищувати 12 годин.

Якщо червоний індикатор не світиться зеленим світлом після зарядки протягом 12 годин, будь ласка, негайно припиніть зарядку і зверніться за допомогою до сервісного центру.

З часом ємність батареї буде зменшуватися зі збільшенням строку використання і кількістю циклів зарядів-розрядів. Правильне використання і технічне обслуговування електроскутера може ефективно продовжити термін служби батареї та електровелосипеда / електротрайка в цілому.

Обов’язково для ново електровелосипеда / електротрайка необхідно перед використанням повністю зарядити акумулятор (зарядка протягом перших 7 разів циклу повинна продовжуватись не менш, ніж 10 годин кожен раз, але не більш ніж 12 годин) Кожен раз при використанні, будь ласка, не розряджайте батарею до мінімуму, майте звичку до своєчасної зарядки. Увага! Дана рекомендація тільки для моделей зі свинцево-кислотною батареєю.

Ємність акумулятора залежить від температури навколишнього середовища, при температурі нижче 0 ° C, ефективна ємність батареї буде знижена на 20% -30%, що є нормальним.

Увага! Для забезпечення правильного процесу зарядки і максимальному збереженні ресурсу АКБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить в комплектацію електровелосипед а / електротрайк а!

Електродвигун

Для звичайного використання, не потрібно проводити технічне обслуговування електродвигуна .

Увага! Перед поїздкою обов’язково перевірте:

1. Наявність в редукторі заднього мосту трансмісійного масла, його об’єм складае 100-150мл., у разі відсутності залити, виконуйте заміну масла 1 раз на рік. Трансмісійне масло 75 W -80 ( для електротрайків).

2. Затягнутість осі двигуна, в разі якщо будь-який болт послаблено, будь ласка, своєчасно затягніть болт або попросіть професіонала обстежити і виправити несправність.

Важливо!

1. Не використовуйте електровелосипед / електротрайк в дощовий день та не заїжджайте в калюжі глибше, ніж рівень осі двигуна (незалежно від того чи це їзда чи штовхання). Занурення мотор-колеса у воду з перевищенням рівня вище осі може спричинити потрапляння води у двигун і викликати несправність двигуна.

2. Не зберігайте електровелосипед / електротрайк у місці із підвищеною вологістю або їдкими газами.

3. Не залишайте електровелосипед / електротрайк під прямими променями сонця або під дощем.

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1580
Ширина, мм 680
Висота, мм 1170
Споряджена маса, кг 116
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год).
Запас ходу на електротязі, км Від 35 до 45 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Номінальна потужність - 600 Ватт Максимальна потужність – 650 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤36
Деревина, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадочні місця
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Найпотужніший 650 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та поручні Легкосплавні диски та безкамерні шини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин. Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибина розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають щільніший активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід від електродвигуна двигу