Електричний велосипед FADA STRiM 800 W
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Фада STRiM (Стрім) відрізняється від усіх електромоделей у лінійці тим, що вона краще пристосована до експлуатації у поганих дорожніх умовах. Це обумовлено насамперед збільшеним діаметром коліс. 12-ти дюймові шини розмірності 90/90 не тільки з більш високим профілем, але і значно ширші. Все це суттєво збільшило кліренс моделі до пристойних 19 см. В умовах, де є лише напрямки – це дуже доречно.
Другим значущим доповненням є електромотор збільшеної до 800 Ватт потужності. Причому агрегат керується дворежимним контролером. Перший режим задіює 730 Ватт, другий виходить на максимальні 800 Ватт. Різниця між цими режимами зумовлює економію витрат енергії батарейного моделі близько 5%. Це може здатися не настільки суттєвим, але часом 3-4 кілометри запасу можуть допомогти дістатися місця призначення на електротязі, а не на ножній тязі.
Однак навіть 730 Ватт буде достатньо, щоб байк активніше підіймався на пагорби і косогори, якщо дорога йде вгору, а вкладається в пряму до горизонту. Таким чином, для тих, хто проживає в місцевості з гірським рельєфом Fada STRiM, виявиться дуже затребуваним варіантом.
Третьою очевидною перевагою є те, що ми укомплектували модель батарейним модулем, що складається з 5 тягових АКБ, кожна з яких має підвищену до 32 А/год ємність. П'ять батарей дозволяють подолати поріг 70 км. пробігу однією заряді. Якщо їхати неспішно, це значення можна ще збільшити на 5-8 км.
Індикація режимів розряду та швидкості відбивається на рідкокристалічному дисплеї. Також він показує параметри двох можливих режимів електродвигуна. Вибір режиму обумовлює або зменшення/збільшення параметра швидкості і, як наслідок, зумовить збільшення дистанції пробігу, якщо рухатися повільно. Основний зміст моделі полягав у тому, щоб всі батареї не позначилися глобально на збільшенні ваги. Тому Стрім позбавлений додаткових прикрас у вигляді додаткових пластикових та навісних деталей. Але основний функціонал у вигляді педалей та додаткових складних підніжок для розташування ніг у режимі руху на електротязі збережено.
Не відмовилися ми і від центральної підніжки. Електробайк важить 96 кг. і для того, щоб його безпечно встановлювати в статиці нерівної поверхні, центральна опора дійсно необхідна.
Для розміщення не дуже об'ємної поклажі на фронтальній частині збережено багажний кошик, також не зникло і сидіння, де може розміститися дитина. Для більшої безпеки передбачена і спинка. Для маленьких ніжок передбачено наявність двох опірних платформ зліва та справа.
Рама у STRiM виконана із трубчастого профілю збільшеного діаметру. Це зроблено для того, щоб електровелосипед, при експлуатації в умовах де позначено лише напрям, зберігав геометрію і міцність навіть при інтенсивній трясці. Батареї спеціально заховані та щільно скомпоновані (закріплені) усередині кожуха, щоб уникнути їхньої рухливості в таких дорожніх умовах. З торцевої частини заднього колеса передбачено периметральну дугу. Вона може запобігти пошкодженню колеса під час зіткнення з перешкодою.
У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюмінієво-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450 °C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту
Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є тривалістю їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Свинцево-кислотні батареї із сумарною напругою 60 Вольт та ємністю 32A/год. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1480 |
Ширина, мм | 540 |
Висота, мм | 1080 |
Споряджена маса, кг | 96,6 |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 60V-32A. (ємність 32 Ач, напруга 12 В) |
Запас ходу на електротязі, км | ≤70-75 (в залежності від дорожних умов та погодних умов) |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 800 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤450 |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤40 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | Так |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 32 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
Тип панелі приладів | РК панель приладів |
Тип приводу | Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 730 Ватт Максимальна потужність – 800 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопки на кермі |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Підвіска задня | Маятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Передні гальмівні механізми | Барабанний, механічний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Колісні диски | Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю |
Вантажопідйомність, кг | 133 |
Розмір шин передні/задні | 90/90 -12/ 90/90 -12; безкамерні шини |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,45 |
Ширина, м | 0,34 |
Висота, м. | 0,73 |
Об'єм, куб.м | 0,4 |
Вага, кг | 105 |
|