Електричний велосипед FADA STRiM 800 W

Електричний велосипед FADA STRiM 800 W від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
36 027 ₴
Немає в наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
FADA STRiM
Виробник
FADA
Колір
червоний
Максимальна швидкість
40 км/год
Вес
97 кг
Состояние
Новое
Время зарядки
8 час
Количество колес
2 шт
Мощность электродвигателя
800 Вт
Дистанция пробега
70 км

Опис

 

      Фада STRiM (Стрім) відрізняється від усіх електромоделей у лінійці тим, що вона краще пристосована до експлуатації у поганих дорожніх умовах. Це обумовлено насамперед збільшеним діаметром коліс. 12-ти дюймові шини розмірності 90/90 не тільки з більш високим профілем, але і значно ширші. Все це суттєво збільшило кліренс моделі до пристойних 19 см. В умовах, де є лише напрямки – це дуже доречно.

Другим значущим доповненням є електромотор збільшеної до 800 Ватт потужності. Причому агрегат керується дворежимним контролером. Перший режим задіює 730 Ватт, другий виходить на максимальні 800 Ватт. Різниця між цими режимами зумовлює економію витрат енергії батарейного моделі близько 5%. Це може здатися не настільки суттєвим, але часом 3-4 кілометри запасу можуть допомогти дістатися місця призначення на електротязі, а не на ножній тязі.

Однак навіть 730 Ватт буде достатньо, щоб байк активніше підіймався на пагорби і косогори, якщо дорога йде вгору, а вкладається в пряму до горизонту. Таким чином, для тих, хто проживає в місцевості з гірським рельєфом Fada STRiM, виявиться дуже затребуваним варіантом.

Третьою очевидною перевагою є те, що ми укомплектували модель батарейним модулем, що складається з 5 тягових АКБ, кожна з яких має підвищену до 32 А/год ємність. П'ять батарей дозволяють подолати поріг 70 км. пробігу однією заряді. Якщо їхати неспішно, це значення можна ще збільшити на 5-8 км.

 

Індикація режимів розряду та швидкості відбивається на рідкокристалічному дисплеї. Також він показує параметри двох можливих режимів електродвигуна. Вибір режиму обумовлює або зменшення/збільшення параметра швидкості і, як наслідок, зумовить збільшення дистанції пробігу, якщо рухатися повільно. Основний зміст моделі полягав у тому, щоб всі батареї не позначилися глобально на збільшенні ваги. Тому Стрім позбавлений додаткових прикрас у вигляді додаткових пластикових та навісних деталей. Але основний функціонал у вигляді педалей та додаткових складних підніжок для розташування ніг у режимі руху на електротязі збережено.

 

Не відмовилися ми і від центральної підніжки. Електробайк важить 96 кг. і для того, щоб його безпечно встановлювати в статиці нерівної поверхні, центральна опора дійсно необхідна.

Для розміщення не дуже об'ємної поклажі на фронтальній частині збережено багажний кошик, також не зникло і сидіння, де може розміститися дитина. Для більшої безпеки передбачена і спинка. Для маленьких ніжок передбачено наявність двох опірних платформ зліва та справа.

 

  

Рама у STRiM виконана із трубчастого профілю збільшеного діаметру. Це зроблено для того, щоб електровелосипед, при експлуатації в умовах де позначено лише напрям, зберігав геометрію і міцність навіть при інтенсивній трясці. Батареї спеціально заховані та щільно скомпоновані (закріплені) усередині кожуха, щоб уникнути їхньої рухливості в таких дорожніх умовах. З торцевої частини заднього колеса передбачено периметральну дугу. Вона може запобігти пошкодженню колеса під час зіткнення з перешкодою.

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюмінієво-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна робоча температура до 450 °C
  • складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є тривалістю їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Свинцево-кислотні батареї із сумарною напругою 60 Вольт та ємністю 32A/год.  Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1480
Ширина, мм 540
Висота, мм 1080
Споряджена маса, кг 96,6
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 60V-32A. (ємність 32 Ач, напруга 12 В)
Запас ходу на електротязі, км ≤70-75 (в залежності від дорожних умов та погодних умов)
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 800
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤40
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 32 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
Тип приводу Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 730 Ватт Максимальна потужність – 800 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопки на кермі
Задній гальмівний механізм Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня Маятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Барабанний, механічний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 133
Розмір шин передні/задні 90/90 -12/ 90/90 -12; безкамерні шини
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,45
Ширина, м 0,34
Висота, м. 0,73
Об'єм, куб.м 0,4
Вага, кг

105

Гарантия та експлуатація електровелосипедів та електротрайків FADA

Строк дії гарантії 3 місяці, на електричну частину електровелосипеда / електротрайка , а саме тільки на його дорогі компоненти:

- акумулятор

- електродвигун

- контролер електродвигуна

- зарядний пристрій

Гарантія не поширюється на частини або елементи такі як: амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення, електрообладнання та лако-фарбове покриття. Виключенням може становити, якщо недоліки виникли з підтвердженої вини виробника, які в свою чергу можуть бути
відновлені або замінені на аналогічні нові на безоплатній основі.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі :

- порушення або пошкодження гарантійних пломб;

- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушення правил використання;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару,

- зміни конструкцій або схеми товару;

- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.

- Довгострокове зберігання свинцево-кислоних акумулятрів у розрядженому стані призводить до виходу батареї із ладу, що не є гарантійним випадком.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

- наявності на виробі ознак ремонту.

Примітки

1. Враховуйте, що використання занадто довгого, неякісного подовжувача може знизити напругу мережі, отже і напругу на виході зарядного пристрою, що може привести до неповного заряду батареї і неможливості запуску процесу балансування блоку елементів живлення (АКБ).

2. Електрична мережа, до якої буде підключений зарядний пристрій, повинна бути з заземленням.

3. Процесу заряду при температурі нижче 0°С може знизити загальну ємність заряду акумулятора.

4. Рекомендована експлуатація електровелосипеда / електротрайка в межах температур від -20 до +45°С. При температурі нижче 10°С запас ходу буде знижуватися, до 40%, в залежності від температури.

5. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується, наприклад в холодну пору року, (3-5 місяців) перед зберіганням необхідно зарядити акумулятор до 60-80% від його ємності та вимкнути головний запопбіжник.

6. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується понад 3-5 місяців, акумулятор потрібно підзаряджати для підтримки його заряду в межах 60-80%.

7. Якщо ж ви збираєтеся більш довгий час зберігати електровелосипед / електротрайк в холодному місці, але хочете зберегти його акумулятор з мінімальною втратою ресурсу, знайте, що найкраще акумулятори зберігаються при температурі близько +5 ° С.

8. При підключенні акумулятора в ланцюг живлення виникне іскра, це нормально.

9. Акумулятори можна зберігати при температурі до -15 ° C, але заряджати при температурі вище 0 ° C, тому перед зарядкою переконайтеся, що температурний режим не порушений.

10. Для максимального подовження ресурсу батареї заряджайте аккумулятор до моменту його повного розрядження.

11. Не залишайте електровелосипед / електротрайк на зарядці більше ніж на добу.

Увага! Заборонено використовувати для миття електровелосипеда / електротрайка мийку високого тиску.

Заряджання

Під’єднайте зарядний пристрій до мережі, а потім до електровелосипеда / електротрайка. Індикатор зарядного пристрою буде червоним під час заряджання, коли він

стане зеленим, це означає, що батарея має повний заряд і зарядний пристрій

увійде у режим підтримання заряду. В цьому режимі зарядка ще може бути протягом

2-х годин, але загальний час процесу зарядки не повинен перевищувати 12 годин.

Якщо червоний індикатор не світиться зеленим світлом після зарядки протягом 12 годин, будь ласка, негайно припиніть зарядку і зверніться за допомогою до сервісного центру.

З часом ємність батареї буде зменшуватися зі збільшенням строку використання і кількістю циклів зарядів-розрядів. Правильне використання і технічне обслуговування електроскутера може ефективно продовжити термін служби батареї та електровелосипеда / електротрайка в цілому.

Обов’язково для ново електровелосипеда / електротрайка необхідно перед використанням повністю зарядити акумулятор (зарядка протягом перших 7 разів циклу повинна продовжуватись не менш, ніж 10 годин кожен раз, але не більш ніж 12 годин) Кожен раз при використанні, будь ласка, не розряджайте батарею до мінімуму, майте звичку до своєчасної зарядки. Увага! Дана рекомендація тільки для моделей зі свинцево-кислотною батареєю.

Ємність акумулятора залежить від температури навколишнього середовища, при температурі нижче 0 ° C, ефективна ємність батареї буде знижена на 20% -30%, що є нормальним.

Увага! Для забезпечення правильного процесу зарядки і максимальному збереженні ресурсу АКБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить в комплектацію електровелосипед а / електротрайк а!

Електродвигун

Для звичайного використання, не потрібно проводити технічне обслуговування електродвигуна .

Увага! Перед поїздкою обов’язково перевірте:

1. Наявність в редукторі заднього мосту трансмісійного масла, його об’єм складае 100-150мл., у разі відсутності залити, виконуйте заміну масла 1 раз на рік. Трансмісійне масло 75 W -80 ( для електротрайків).

2. Затягнутість осі двигуна, в разі якщо будь-який болт послаблено, будь ласка, своєчасно затягніть болт або попросіть професіонала обстежити і виправити несправність.

Важливо!

1. Не використовуйте електровелосипед / електротрайк в дощовий день та не заїжджайте в калюжі глибше, ніж рівень осі двигуна (незалежно від того чи це їзда чи штовхання). Занурення мотор-колеса у воду з перевищенням рівня вище осі може спричинити потрапляння води у двигун і викликати несправність двигуна.

2. Не зберігайте електровелосипед / електротрайк у місці із підвищеною вологістю або їдкими газами.

3. Не залишайте електровелосипед / електротрайк під прямими променями сонця або під дощем.