Shineray Elcrosso 400
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Модель Shineray Elcrocso 400 (Шінерей Елькроссо) з жовтня 2019 року у стандартній комплектації оснащуватиметься трьома доповненнями:
- платформа багажника (раніше були лише ручки для хвату пасажира);
- двоє бічних багажних кофрів;
- задній центральний кофр.
(Ці елементи відображені на фотографіях, що додаються)
Відразу позначимо, що Elcrosso нічого спільного з мексиканським або латиноамериканським виконанням моделі немає. Це лише власне найменування мотоцикла.
Для того щоб не створювати якісь «надлишкові очікування» у потенційних ми одразу пояснимо чому ця новинка взагалі з'явилася в модельній лінійці бренду і позначимо ключові моменти того, який мотоцикл послужив вихідником для створення Elcrosso.
Основною ідеєю в руслі розробки моделі була реалізація можливості запропонувати до продажу мотоцикл з потужним двигуном об'ємом
400 см3, але за ціною, яка повинна бути менше ніж у всіх схожих по кубатурі мотоциклів від інших виробників. Якщо брати до уваги явно велику вартість самого агрегату з таким обсягом, більші платежі при здійсненні митного очищення, то єдиним раціональним рішенням було зменшення вартості моделі за рахунок використання вже існуючих технологічних напрацювань (конструкція рами і підвісок) і більш простої комплектації. Чи не поганий, не бідний, а саме простий. Раніше ми пропонували тільки варіанти цивільних крос-ендуро тільки у виконанні з двигунами до 250 кубиків включно. А чотирисотка Elcrosso має зовсім інший потенціал, вона справді в порівнянні з 250-ками їде зовсім інакше. Саме такий мотоцикл, з одного боку. потужний і динамічний, а з іншого боку пропонований за більш розумні за сьогоднішніми мірками гроші (порівняно з конкурентами) з'явився в особі Shineray Elcrosso 400. Наскільки він хороший – покаже час та відгуки майбутніх власників. Ну а ми зі свого боку будемо. намагатися враховувати побажання і, можливо, щось змінювати, покращувати в конструктивному забезпеченні. та/або комплектаційному виконанні з часом. А поки що розкладемо по поличках деталізацію елементів. Це дозволить краще зрозуміти що є модель у вже створеному варіанті
В основу моделі Elcrosso було покладено версію Shineray XY400 (на фото).
Ця модель досить відома в Україні та продається під назвою Geon Grandtour 400. Однотипність полягає в повністю однаковій рамі та двигуні. При цьому в конструктиві двигуна є відмінності. Він також одноциліндровий, однорозподільний, чотириклапанний з системою повітряно-олійного охолодження і шестиступінчастою трансмісією. Але в системі живлення застосований карбюратор. Це рішення продиктоване меншою вартістю порівняно з інжекторною системою живлення, більш простою конструкцією, а отже - спрощеною та доступною ремонтопридатністю. При цьому потужність двигуна карбюраторної версії становить 28 кінських сил, з вражаючим значенням величини крутного моменту в 30 Н/м, які «видаються двигуном» вже при 5500 об/хв-1. А ще це добре поєднується з "дзвінкими та басовитими прострілами" вихлопу при відкручуванні ручки акселератора. (Докладніші параметри розміщені на сусідній закладці в розділі ХАРАКТЕРИСТИКИ).
В системі живлення застосований плоскодроссельний карбюратор типу KEIHIN серії PWK. У ньому не так вже й багато регулювань, але якщо знаючі захочуть почаклувати з жиклерами - може непогано вийде.
Система охолодження двигуна комбінована, повітряно-олійна. Тільки вирішена у незвичайному конструктивному ключі. У передній частині рами знаходиться масляний резервуар, через який циркулює олію ДВЗ. Тобто звичного алюмінієвого масляного радіатора виносного типу у мотоциклі немає. Немає тому, що можливість розміщення радіатора пристойного розміру обмежується елементами рами, бака та пластиковими деталями. А маленька площа і маленька пропускна спроможність радіатора (як на багатьох 250-ках) не дозволила б належним чином охолоджувати той обсяг, який потрібен для 400-ки. Тобто такий варіант мав би умовну корисність. Звичайно хтось скаже, що в рамі олія зовсім погано охолоджується, але буде неправий. Не має рації тому, зі шкільного курсу фізики найефективніший спосіб передачі температури - це контактний теплообмін. Якщо простіше - масло в рамному резервері контактує безпосередньо з металом рами, а далі температура в місці контакту поширюється по більшій площині самої рами, тобто "розходиться по металу". Приклад: Візьміть у руку шматок звичайної металевої арматури і нагрівайте один його кінець на газовій конфорці – відразу стане зрозуміло про що ми говоримо (бажано не чекати максимального ефекту)))))). Такий варіант конструкції. додаткового охолодження олії цілком ефективний і має менше компонентів схильних до можливого пошкодження внаслідок падіння або удару - на фото видно, що попереду порожньо.
Розповідаємо, як це все влаштовано. У передній частині під рамою розташований штуцер, від якого відходить забірний патрубок масла з рами. З масляного резервуару масло через фільтр маслонасоса надходить у двигун, а потім через патрубок (на фото нижче) воно повертається у верхню частину рами. У місцях найбільших вигинів металеві трубки замінені на гнучкі маслобензостійкі шланги із завальцюванням у місцях сполучення - зроблено спеціально, щоб забезпечити їм певну рухливість та зручність при демонтажі двигуна або ремонті.
Загальний об'єм системи мастила становить 2,2±0,5 літра – така кількість залита при складанні двигуна. Але система здатна вміщувати до 2,5 літра, що допускається при експлуатаційних замінах масла.
Масляний щуп знаходиться вгорі рами перед пластиком бака, що обрамляє, а зливна пробка розташована збоку на лівій кришці двигуна.
У передній частині розміщено поліпропіленовий захист двигуна. Зрозуміло вона призначена для ударного контакту зі стінами, але від бруду і каміння середньої величини врятує точно. Вона досить жорстка на кручення і кріпиться у чотирьох місцях.
А ще важлива річ. На перших тестових моделях ми зафіксували пристойні вібрації, і це насторожило. Однак це справді було типовим для передсерійних зразків. У товарних варіантах звичайно є відчуття їх наявності і рівень підростає зі зростанням оборотів, але зовсім не порівняти з пробним варіантом. Їх поменшало завдяки зміненим точкам кріплення двигуна. А ще додався цікавий момент: опорні основи керма кріпляться до траверси через схожість сайлентблоків вгорі і внизу. Таке просте рішення дуже істотно зменшило той свербіж, який часто дратує в тривалих поїздках. На фото вони зображені стрілками.
А ще наші сервісники зраділи кількості вільного простору між баком та клапанною кришкою. За наявності пристойного набору ключів, навичок і щупа взагалі можна не паритися зі зняттям бака при регулюванні клапанного механізму - кумедно, тому що ми якось одразу і не звернули на це уваги. Ось уже дійсно кожен оцінює переваги та недоліки по-своєму....
З шасі та підвіскою ситуація наступна. Передня вилка звичайна телескопічна з діаметром пера 41 мм, з пристойною величиною ходу стиснення, але без додаткових регулювань. Їх наявність впливає, але не кардинально, на можливості зміни характеристик керованості, це не спорт-кроссач, де потрібно підлаштовувати налаштування підвіски під характеристики. спецділянок траси, тому ми свідомо відмовилися від установки дорогої вилки «Fastace». Це повною мірою стосується заднього амортизатора. Одне можемо сказати безперечно – він м'якший, ніж на Grandtour. Задній маятник не алюмінієвий, а сталевий. Він не так блищить як алюмінієвий)))) і на цілих 3 кілограми важче. Кутова жорсткість на кручення нами не вимірювалася, а виробник з цього приводу нам не повідомив про значну відмінність – можливо, що цей параметр теж відрізняється, але це швидше питання для суперечки «перфекціоністів та звичайних користувачів». Наші відчуття від роботи підвіски такі: передок приємно пом'якшений і великий хід стиснення дозволяє краще контролювати траєкторію руху. Задня пара пружина-амортизатор працює жорсткіше. Однак це за умови наявності пілота із вагою до 81 кг. - у нас більшість колег вкладається у таку вагову категорію. Сподобалося те, що з двома сідками підвіска не пасує на пристойних нерівностях немає замикання до максимуму і немає розгойдування. Деталізовані судження залишимо до реальної оцінки у процесі експлуатації від імені майбутніх власників.
Задня підвіска – деякий симбіоз шляховика та ендуро-версії. Нижня частина амортизатора закріплена на nbsp; важелі у формі напівеліпсу. Причому вісь кріплення амортизатора розташована нижче осі фіксації цього кронштейна на маятниковому важелі. Така схема розташування дає змогу демпфувати незначні коливання без значного переміщення штока амортизатора. Але при проїзді великих нерівностей і кут нахилу заднього маятника може бути більшим, ніж у варіанті коли нижнє кріплення амортизатора кріпиться безпосередньо до маятника (без важелів прогресії). При конструкції, що використовується, при великих переміщеннях важеля підвіски і ударне навантаження буде розподілятися всім сполученим елементам, а не тільки в пару пружина-амортизатор.
А диски та шини на Elcrosso мають розміри 19 дюймів передні та 17 дюймів задні. Розмір передньої шини 90/90-19, задньої 130/80-17. Обидва камерні колеса. Відмовилися від варіантів 21 та 18 тому, що з такими типорозмірами висота по сідлу становила 890 мм, а зараз 855 мм. Диски виготовлені із сталі.
З урахуванням широкої подушки сидіння, наш колега зростом 178 мм. стосувався опорної поверхні лише носками взуття, але це не комільфо. Мотоцикл досить важкий і для більш впевненого контролю в момент зупинки йому доводилося елозити по сидінню для зміщення правої або лівої півкулі п'ятої точки в одну з відповідних сторін, щоб опорна ступня правої або лівої ноги повністю лягла на землю. Ви вже вибачте за такий опис, але він максимально точно передає особливість посадки. Після встановлення дисків меншого діаметра висота по сідлу зменшилася. на 4,5 см. І такий варіант сподобався набагато більше. Він дійсно зручніший для людей у діапазоні зростання від 165-170 см. (Їм все ж таки потрібно буде звикнути і пристосуватися) до 175-185 см. (Таким буде однозначно зручно).
Як Ви бачите на прикладених фото, зовнішність мотоцикла відрізняється від прообразу (Shineray XY400) суттєвіше. У Elcrosso у стандарті встановлено інше вітрове скло – воно ширше і має поперечний опорний металевий кронштейн, щоб мінімізувати тремтіння під час їзди. До того ж, його можна легко зняти, якщо в цьому буде необхідність.
До речі, дизайн фари, обтічника та вітрового скла запозичені з моделі мотоцикла Superdual X 650 бренду SWM (читається Ес ДаблЮ). Це насправді італійський бренд, частина корпоративних прав, на який належать компанії Shineray з 2016 року.
Інформаційна справка:
SWM (Speedy Working Motors) була дуже відомим європейським мотовиробником з середини 80-х, але після світових ринкових трансформацій пропала з уваги на довгі тридцять років. До того як у 1984 вона розорилася, кросові байки, що випускалися компанією, брали участь у великій кількості світових змагань і в багатьох виходили переможцями. Вона конкурувала з багатьма відомими виробниками та мала безліч фанатів своєї продукції у всьому світі.
У 2016 році компанія Shineray отримала права на виготовлення двигунів Husqvarna. Після цього китайці зробили пропозицію італійської компанії SWM та створили альтернативу під назвою Superdual. Відмінний двигун покликаний був зайняти гідне місце серед своїх побратимів і довго і практично служити власникам нової моделі. Так з'явилася модель Superdual, яка комплектується двигуном потужністю 50 конячок і має рідинне охолодження. Фірмова вилка Marzochi та амортизатори по 210 та 270 мм відповідно, роблять їзду на мотоциклі комфортною та зручною. Колеса отримали 17 та 19 дюймів, паливний бак розрахований на 19 літрів, а вага апарата становить лише 159 кілограм. Тандем SWM і Shineray зробили те, чого чекали від відомої KTM, а саме чудовий ендуро у середній ваговій категорії. На ринок мотоцикл вийшов під італійським брендом SWM, з акцентом на італійську якість та надією на більш широкомасштабні продажі. На 2019 рік - лінійка SWM вже розширився до 12 моделей. Так що позитивний розвиток корпоративних ідей Shineray-SWM справді має місце.
Модель оснащується галогеновою лампою стандарту H4. Як світить частково можна судити з фотографій. Звичайно цілісної картини це не дає, але ми знімали не в анфас, а у варіанті 3/4 спереду (фото розташовані в порядку зліва направо: габарит-ближнє світло-дальне світло). Яскравість навіть у цьому випадку з поправкою на зовнішнє освітлення, як бачите, - пристойна. А ще ми оцінили відстань від внутрішнього рефлектора, що формує світлопотік до полікарбонатного зовнішнього скла. Відстань досить значна, що може дозволити розмістити LED-лампу з аналогічною або трохи більше. довгим цоколем без побоювання оплавлення рефлектора. З цією можливою опцією ми поекспериментуємо пізніше або будемо раді почути від власників про можливі варіанти (тільки просимо не городити город з лампами з "aliexpress за чотири долари від no-name продавців" - 100% користі будемо мало. Ми вже самі пробували використати щось подібне до інших моделей У більшості випадків зустрічку зліплять класно - а дорогу висвітлюють дуже погано.
Панель приладів Elcrosso без дизайнерського вишукування. Але при цьому вона електронна і має всі необхідні індикатори: тахометр, спідометр, піктограма-індикатор "Нейтралі", лічильник добового пробігу, датчик рівня палива та годинник. Шкала тахометра «нарізана великими прямокутниками» і досить добре читається при їзді. Індикатор швидкості взагалі величезний. в порівнянні з іншими символами і також не викликає нарікань. Для зчитування інших значень потрібно буде концентруватися більшою мірою, але з цим доведеться змиритися. Як і про те, що немає відображення включеної передачі. Згодні, мінус! Постараємось це виправити у перспективі за погодженням із виробником. Правда є і бонус – USB-роз'єм із правого торцевого боку на панелі приладів. Він на фото показаний у відкритому вигляді. За замовчуванням його закриває малопомітний гумовий ковпачок. Панель має два варіанти підсвічування при активації зовнішнього освітлення: бурштинове та синє - можна вибирати.
Пластикові елементи оперення скомбіновані із двох типів матеріалу. Переднє крило, брудозахисний фартух двигуна і бічні центральні вставки з поліпропілену, а всі інші деталі з ABS-пластика, запозичені у однієї з вже відомих моделей. Найуразливіші деталі податливі на вигин, інші можна зашкодити швидше. Але зараз буде так. Ви ж пам'ятаєте основну ідею, так?!
Однак для більшої презентабельності ключі запалювання виглядають значно краще - вони йдуть. рогаті та зручні в обігу.
Кілька слів про зірок. Попереду на 15 зубів, ззаду на 40. Ланцюг встановлений сальниковий 520SX, від виробника CHOHO. На внутрішній частині рами над ланцюгом встановлений проміжний ролик заспокійника, що обмежує рух ланцюга.
У гальмах найцікавіша деталь - це гальмівні магістралі з поліаміду. Поліамідні трубки мають дуже хорошу стійкість до впливу солей, лугів, озону, масел, палива, УФ-променів. Мають хороші механічні властивості: стійкість до стирання, відмінна ударна в'язкість, особливо при негативних температурах. Діапазон робочих температур від –50 до +120. Максимальний робочий тиск трубки 8 МПа. Найголовніша вимога - не згинати їх на короткому відрізку на великий кут, тоді будуть служити довго.
Вони надійніші і довговічніші за звичайні гумові шланги, але поступаються в гнучкості армованим магістралям.
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,90 |
Ширина, м | 0,57 |
Висота, м. | 1,15 |
Вага, кг | 188 |
Характерики | |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 85 х 70 |
Рухун, тип | Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотириклапанний з системою повітряно-олійного охолодження та балансувальним валом |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів | 27 |
Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥41 |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом не менше 95 |
Рекомендований клас в'язкості масла | SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX TOP SPEED 4T |
Ступінь стиснення | 8,8:1 |
Об'єм, куб.см | 397 |
Система електроживлення | АКБ 12V 12А/h (AGM-батареї) |
Система живлення двигуна | Плоскороссельний карбюратор постійного розрядження. Тип PWK32J (ліцензійна копія KEIHIN). Перевага такого типу карбюраторів від звичайних у тому, що в циліндр завжди подається чітко дозована суміш повітря-паливо - саме в тій кількості, яка потрібна, якраз на розмір відкриття повітряної і, відповідно, дросельної заслінки. |
Система запалювання | Електронне D-CDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кілоВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки. |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 28 / 6500 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 30 / 5500 |
КПП | 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип пристрою | Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг 520SX. Марка ланцюга CHOHO. Кількість ланок ланцюга 110. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 15/40 |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором з точкою кріплення через важіль еліпсу з поздовжньою тягою |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами, діаметр пера 41 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. |
Колісні диски | Сталеві, спицьовані |
Максимальна швидкість, км/год | ≥137 |
Вітрата палітра, л/100 км | 4,8 |
Кліренс, мм | 250 |
Розмір шин передні/задні | 90/90-19/130/80-17 Посадковий розмір обода переднього колеса 2,50х19; заднього колеса 4,00х17 |
Об'єм паливного бака, л | 16 |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 2,3 |
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 2100 |
Ширина, мм | 890 |
Висота по сідлу, мм | 845 |
Висота, мм | 1350 |
Колісна база, мм | 1460 |
Споряджена маса, кг | 162 |