Квадроцикл SharX 200

Квадроцикл SharX 200 від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
88 687 ₴
Немає в наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
SharX 200

Опис

Оновлена модель ATV SharX  2023 року з сучасним мотором об'ємом 177 см3 з балансувальним валом. 
У моделі 2023 року селектор вибору режимів коробки передач тепер розташований у більш зручному місці - на припливі корпусної частини під правою рукою.
Це звільнило місце для розміщення ноги і стало зручніше для керуючих дій.
Важлива зміна торкнулася і конструкції гальмівної системи - тепер передній і задні механізми активуються за допомогою правого і лівого важелів, які розташовані на кермі. Раніше заднє гальмо можна було задіяти тільки за допомогою ножного важеля з правого боку, зараз важіль ножний вилучено та розміщення стопи стало зручнішим.

Також оновився дизайн легкосплавних дисків. Вони стали красивішими на вигляд і зручнішими під час миття - питання може не таке важливе, але тільки до того моменту, поки Ви цим не займаєтеся)))

   

А ще ми підібрали колірні поєднання рами і зовнішніх панелей такими, щоб модель була виразною і яскравою. Стандартні кольори вже приїлися і не так милують око

Двигун має об'єм 177 см3 з повітряно-олійним охолодженням (радіатор винесений вперед для кращого обдування) і вбудований балансувальний вал. Для тих, хто сумнівається, ми демонструємо наявність цього елемента на фотографіях нижче. Основна перевага - суттєве зниження вібрації в різному діапазоні обертів, як наслідок значне зменшення напружуючого "сверблячки" по всьому квадроциклу. Додатковою особливістю конструкції двигуна. є ще одна точка фіксації осі приводного валу через опору з підшипником, який встановлений на внутрішній стороні металевої кришки варіатора. Така конструкція сприяє розподілу навантаження на дві точки кріплення та на користь збільшення терміну служби. приводного ременя. Коли вал на одній опорі (як зазвичай у конструкції подібних скутерних двигунів), щоки варіатора в будь-якому випадку мають більшу вібраційну рухливість і активніше «підгризають» ремінь.

 

Внутрішні ролики механізму варіатора мають нестандартну вагу не менше 18 грам – це скоротило часовий інтервал відгуку робочого механізму передачі моменту, що крутить, на різку подачу газу. Така конструкція забезпечує більш швидку, але не менш плавну зміну передавального числа і, як наслідок, активніший набір швидкості.

Оптимізовано повітряний канал подачі повітря в простір, де розташований механізм варіатора для мінімізації опору течії потоку. повітря. На фото зліва вхідний патрубок, на фото праворуч вихідний патрубок позаду двигуна. Ремінь приводний PowerGrip від відомого виробника Gates.

Панель приладів скаже сама за себе.

 Оптика LED по колу. А ще в конструкції задніх ліхтарів передбачено два світлодіоди, які висвітлюють дорогу при переміщенні важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві – дуже корисна функція. Передбачено і наявність кнопки, яка активує аварійку.
Cвітлодіодний прожектор, який входить в стандартне оснащення SharX (за нього не треба додатково платити гроші), встановлений попереду, складається з 42 світлодіодів і світить не гірше далекого світла, як у багатьох авто.

 

 

У конструкції задніх ліхтарів передбачено два світлодіоди, які освітлюють простір ззаду. при переміщенні важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві дуже корисна функція.

 
USB порт із двома розетками з різним амперажем для різних джерел споживання. Акумулятор, реле стартера, комутатор та основні живильні дроти сховані під сидінням - спеціально вище та подалі від можливого контакту з водою.

Гідравлічні машини механізмів управління переднього та заднього гальм обидві винесені на кермо. Керуючі дії здійснюються лівим та правим важелем на кермі. На деяких інших квадроциклах заднє гальмо активується через педаль ножа. Але насправді це сумнівне рішення на такому типі техніки:
По-перше, незручно правій ступні - у всіх розміри ноги різні і розташування педалі не буде зручним для всіх. Комусь точно не підійде.
По-друге - при їзді по нерівній поверхні права нога не матиме точку опори надійну, адже вона повинна перебувати на гальмівному важелі, але упиратися або натискати на нього потрібно тільки в певний момент, а не використовувати як точку для опора ноги.
По-третє – якщо ззаду пасажир, значить його ступні теж знаходяться там же, де і ноги водія і він своїми ногами може заважати фіксованому розташування ноги водія, який через вплив може випадково активувати заднє гальмо. На підніжці є два майданчики, які розташовані вище основної частини, але вони скоріше для більшої зручності посадки другого пасажира, оскільки на їх малій площі можна розмістити лише п'яту.
У SharXe опорні підніжки на всій площі вільні.

    

Кермо змінного перерізу має в основі діаметр 28 мм, а по краях 22 мм. Він має більшу міцність на кручення – що для квадроцикла досить важливо.

 

Сигналізація з функцією дистанційного запуску також є стандартним оснащенням моделі ATV SharX 200

  


Всі елементи рухомих частин і втулки, які використовуються для кріплення важелів, забезпечені прес-маслятками для оновлення консистентного мастила. Якщо шприцювати ці елементи регулярно – підвіска проживе довше.

На фото видно, що під самим квадроциклом немає елементів, що виступають. Конструкція рами добре продумана та виконана

Масо-габаритні характеристики
Кліренс, мм 283
Довжина, мм 1870 (загальна довжина із платформами багажників)
Ширина, мм 1 120
Висота, мм 1 140
Колісна база, мм 1240
Споряджена маса, кг 184
Характеристики
Діаметр циліндра та хід поршня 63 x 57,4
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, примусового повітряно-олійного охолодження з окремим винесеним масляним радіатором. У конструкції двигуна інтегрований балансувальний вал для зниження вібрацій
Ступінь стиснення 10:1
Об'єм, куб.см 177
Система електроживлення АКБ 12V9А
Система живлення двигуна Карбюратор постійного розрядження (вакуумний мембранний тип), серія PF24
Система мащення Примусова з масляним насосом підвищеної продуктивності, встановленим у нижній частині картера для виключення масляного голодування у режимі їзди поздовжніх та поперечних нахилів до 38 градусів
Система запалювання Електронне (CDI) з електростартером та ручним стартером для запуску двигуна
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 10 / 7000
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 11 / 6000
КПП Автоматична трансмісія, безступінчастий варіатор з положеннями Передній хід/Нейтраль/Задній хід
Тип приводу Комбінований варіант: ременная передача від двигуна до трансмісії + ланцюговий привід провідної осі (маркування ланцюга 530H)
Задній гальмівний механізм Монодисковий з гідравлічним приводом та однопоршневим супортом
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням переднатягу
Підвіска передня Незалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням переднатягу. На торцевій частині кульових опор передбачені прес-масляни для обслуговування
Передні гальмівні механізми Дискові з гідравлічним приводом та армованими гальмівними магістралями
Колісні диски Легкосплавні, пофарбовані захищені від корозії катафорезною обробкою Передній та задній диски 10-ти дюймові.
Максимальна швидкість, км/год 68
Витрата палива, л/100 км 3,9
Вантажопідйомність, кг 155
Розмір шин передні/задні АТ23×7-10 - передні та АТ22×10-10 – задні
Об'єм паливного бака, л 5
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,70
Ширина, м 1,10
Висота, м. 0,80
Вага, кг 221