Дорожній мотоцикл Musstang Region ST

Дорожній мотоцикл Musstang Region ST від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
51 157 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
Region ST
Виробник
Musstang
максимальна швидкість
118 км/год
Тип
Мотоцикл
Вес
133 кг
Состояние
Новое
Количество цилиндров
1
Год выпуска
2021
Тактность двигателя
Четырёхтактный
Класс
Новый
Объем двигателя
200 куб. см
Объем топливного бака
13 л
Система запуска
Электростартер
Расход топлива
2.9
Охлаждение двигателя
Воздушное

Опис

Musstang Region з доповненням ST - це нова региональна модель STREET, яка більшою мірою орієнтована на молодих власників, які бажають їздити швидше на мотоциклі, що і красивіший за зовнішністю, ніж класичні моделі, і завдяки іншому типу шин краще кермується на вищій швидкості на твердому покритті, тобто дає змогу їхати активніше.

Двигун на цій версії також вирізняється в потужніший і прогресивніший бік. Він потужніший, забезпечений системою масляного охолодження, розташований нижче і під іншим кутом, ніж на знайомій усім версії Регіон 200, а, завдяки меншій масі нової моделі ST, дає змогу мотоциклу і розганятися активніше, і досягати вищих значень швидкостей на різних передачах, а якщо їхати інакше - досить спокійно, заради іншої цілі, - то можно досягнути добрих значень по розхіду палива - 2.3 - 2.4 л./100 км.
А ще система випуску дозволяє новинці і виглядати по-іншому, і звучати колоритніше, і опір на випуску створює менший, ніж одноствольні типові зразки вихлопів для класики.

У новинці Musstang ST реалізовано також інакші конструкції рульового управління - траверса інша та кріплення рульових компонентів зовсім відрізняється в кращу сторону від стандартного для класичних зразків. Окрім цього конструкція заднього маятникового важеля вирізняється й іншим профілем спеціально для вищого коефіцієнту кутової жорсткості та збільшеною довжиною для розташування внутрішнього моноамортизатора. Звісно, для навантаження один амортизатор гірший, ніж два на класиці Регіон 200, але щодо керованості та приємнішої демпфувальної дії порівнювати ці два типи різних підвісок потрібно з оглядкою на сам мотоцикл і його акцентовану спрямованість. У цьому сенсі і менша висота по сідлу в новинці комусь може не сподобається, а комусь «зайти на всі 100»......

Особливим елементом у новій моделі є і використання комбінованої гальмівної системи. це називається Combined Brake System (CBS). Корисний функціонал полягає в наступному: супорт переднього гальмівного диска має конструкцію основного інтегрованого елемента комбінованої гальмівної системи - за умови різкої активації надлишкового зусилля на важелі гальма для переднього колеса та різкого збільшення тиску рідини в системі, частина об'єму рідини автоматично розподіляється на гальмівний супорт заднього колеса і таким чином активує гальмівне зусилля на обох колесах.

Про фари і про панель приладів говорити можна, але не змістовно. краще дивитися, як світить і має вигляд фара вночі, і краще бачити, що і як показує панель приладів. І те й інше вражає. Однак фото не передають яскравість світіння символів і значень на панелі приладів. Тому і про фару і про панель ми не будемо особливо нічого позначати - краще побачити і вразиться самостійно.

А ось усі елементи заднього освітлення - ліхтар, стоп-сигнал у ньому та покажчики повороту і виглядають особливо, і світять яскраво. Це і безпека, і корисність, і зручність.
А ще ці елементи доповнені 4-ма невеликими доповненнями, які знаходяться на фронтальних бічних елементах Region ST. Їх добре видно збоку і під час увімкнення габаритів і точно робить і помітним мотоцикл, і виглядає він у сутінках за увімкненого освітлення красиво.

Дуже важлива і корисна фіча, яку виробник зміг перенести з класики - це центральна підніжка. для дуже багатьох стрітбайків такий елемент є мрією. А ось у Musstang Region ST - цей елемент точно порадує власника своєю наявністю.