Електроскутер FADA MOAi 600W
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Новинка 2024 року! Електричний велосипед FADA MOAi, 600W.
Представляємо модель електричного скутера FADA під назвою MOAi (вимовляється МО-АЙ). Ідею дизайну моделі та її назви MOAI надихнули кам'яні монолітні статуї MOAi в Тихому океані, які знаходяться на віддаленому полінезійському острові Рапа-Нуї (острів Пасхи). Ці статуї мають давню і не до кінця вивчену історію. Їх зробили стародавні мешканці (як вони могли це зробити це винятково руками та власними зусиллями - найтаємничіший момент....) для того, щоб земля була родючою на їхньому острові. Полінезійці вірили в те, щоб чогось досягти - потрібно витрачати зусилля, підтримувати можливість для навчання самого себе, допомагати іншим, а в майбутньому - зроблене повернеться для тебе.
Якщо уважно придивитися на модель велосипеда - ви побачите схожість дизайну моделі, а від того й назва має особливий сенс*.
Загалом модель більше схожа на електроскутер тільки з додатковими педалями. Не в останню чергу це зумовлено і відмінним від усіх електровелосипедів компонуванням. Тягові батареї у моделі FADA MOAi розташовані у відсіку під сидінням. Основний привід у цій моделі - це електродвигун, а педалі виконують функцію практичного доповнення. У їхній корисності навряд чи можна сумніватися, особливо в тих випадках, коли заряду батареї може бути недостатньо, щоб дістатися до місця призначення.
FADA MOAi не тільки стильний, а й дуже швидкий серед багатьох екземплярів модельної лінійки FADA. Керуючий контролер нового типу і 600-ватний (справжня, а не декларована потужність) електродвигун здатний передавати дуже хорошу динаміку розгону. Це особливо зручно в місті, де можливість швидкого прискорення дасть змогу змінювати напрямки руху активно та безпечно. Висота розміщення керма по відношенню до сидіння дає змогу зручно сидіти з прямою спиною і добре зберігати баланс (рівновагу) в поворотах.
Зручно й те, що конфігурація моделі передбачає розміщення ніг у закритому (з фронтального боку) вільному просторі, це і для того, хто їде, зручно, бо "ноги не збирають вітер", і для аеродинаміки самого електровелосипеда краще.
А не менш важливим є те, що у моделі високий дорожній просвіт - навіть якщо дорога рясніє ямами або є необхідність долати високі бордюри - FADA MOAi дає змогу це робити з більшою легкістю, ніж на інших моделях, в яких батарейний блок розміщений у просторі для ніг.
Усі облицювальні панелі моделі це спеціальний пластик пігментований - тобто це не забарвлення, а сам колір пластику. Немає особливої необхідності переживати за появу подряпин і втрату зовнішнього вигляду через відколи. При цьому модель має стильний і незвичайний вигляд.
Корисне доповнення - це USB для зарядки телефону чи іншого невеликого комунікаційного пристрою. Електровелосипед оснащений додатковим заднім сидінням зі спинкою для забезпечення більш зручного розміщення і переміщення удвох.
Хоча MOAi може перевозити двох людей, але все ж таки ми вважаємо, що максимальне задоволення від керування та зручно буде, якщо все ж таки кататися одному. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може сягати 48 км/год (якщо буде обрано режим "3" - потужнісний, а максимально можлива дистанція пробігу 45 км у режимі "1" - економний. З огляду на середньостатистичні потреби користувачів і, звісно ж, дуже демократичну вартість самого електровелосипеда, перша генерація моделі вже зумовила його популярність завдяки практичності та простоті під час використання в повсякденному житті.
Оновлена модель для щоденного використання, зараз обладнана практично всіма технічними опціями, необхідними та корисними для власника.
Пропонується в кольорових варіантах: чорний, мінт, червоний, білий і жовтий. Модель у кожному з кольорів має дуже сучасний вигляд.
У стандартну комплектацію входить:
- кольорова рідкокристалічна панель приладів;
- USB-порт
- передня фара з центральним світлодіодом і лінзою, що формує світло;
- світлодіодні покажчики поворотів;
- дзеркала заднього виду;
- звичайні велосипедні педалі як альтернатива електродвигуну та допомога стану здоров'я;
- передній речовий кошик для речей;
- сигналізація;
Розмірність і тип шин: 2.75-14 передня/задня, безкамерні, обода коліс легкосплавні
Система гальм: передній гідравлічний дисковий / задній барабанний;
У конструкції двигуна застосовано одну з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Відливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450 °C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальт
Якщо висловитися зрозуміліше - найбільш важливим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електро-магнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM із загальним номіналом 48V-20Ah (960 Вт*год).
* Віддалений полінезійський острів Рапа-Нуї (острів Пасхи) єдиний на Землі, де є кам'яні монолітні статуї МОАЙ у Тихому океані.
Результати досліджень вчених протягом 40 років підтверджують наявність культивованого ландшафту на внутрішніх південних і східних схилах Рано Рарака (один з островів), що давало змогу вирощувати культури, неможливі для інших островів на 50% тихоокеанського регіону: солодку картоплю, пляшковий гарбуз, а також полінезійські банани, шовковицю з 14 століття нашої ери, що тривало до початку 19 століття нашої ери. Але задовго до цього часу по всьому острову були створені трудомісткі сади каміння як зразки і вірування в їхню силу і здатність сприяти захисту, підвищенню продуктивності, збереженню врожаїв, природній природній стабільності. Сам острів Рано Рараку (на ньому дуже багато кам'яних статуй), навпаки, мав (і досі має) надзвичайно родючі ґрунти, що є побічним продуктом вивітрювання особливих ґрунтових відкладень, утворених унаслідок розробки кар'єрів та локалізованої людської діяльності. Дослідження підтверджує, що острів є основним осередком МОАЙ, встановлює хронологічні параметри для унікальної статуї та описує родючість сільського господарства природи й людської праці, що в глибоку давнину давали змогу людям отримувати несподівані результати власних зусиль. А статуї МОАЙ були Оберегом і Хранителем життя.
Якщо хочеш чогось досягти - докладай зусиль, постійно використовуй можливість для навчання самого себе, допомагай іншим і вони зроблять щось для тебе.
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1660 |
Ширина, мм | 670 |
Висота, мм | 990 |
Споряджена маса, кг | ≤68 (маса вказана з усіма 4 тяговими батареями 6DZF-20 A/h) |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Встановлений силовий модуль, що складається з 4-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В. |
Запас ходу на електротязі, км | ≤48 |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 600, керуючий контролер з 10-ма MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤400, наприклад, за розряду на 40% кількість циклів може досягати 1600. Тяговий акумулятор CHILWEE добре переносить глибокі розряди. Навіть у разі розряджання понад 90% (не рекомендованої) батарея може слугувати 400 циклів. Що частіше ви заряджаєте акумулятор після використання — то краще. Навіть якщо цього дня ви використовували тільки 20% ємності тягової батареї — поставте її на зарядку та зарядіть повністю, тобто на 100%. У разі розряджання до 80% за один цикл за температури 20 °C акумулятор під час роботи в таких умовах здатний зберегти 60% від початкової ємності навіть понад 400 циклів досить глибокого розрядження. Тяговий акумулятор не терпить часткового підзаряджання в процесі експлуатації, тобто якщо батарея вже поставлена на заряджання — вона має бути повністю заряджена |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤45 |
Деревина, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 600 Ватт |
Додаткове пасажирське місце | Передбачена наявність |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | Так |
Розширений стандартний пакет опцій | Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів |
Світлотехніка передня | Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла" |
Тип батареї | Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 48 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований. |
Тип панелі приладів | Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням. |
Тип приводу | Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним приводом |
Підвіска задня | Маятникова із м'якими пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з гідравлічним приводом |
Колісні диски | Легкосплавні |
Вантажопідйомність, кг | 130 |
Розмір шин передні/задні | 2.75-14/2.75-14; Шини безкамерного типу |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,32 |
Ширина, м | 0,45 |
Висота, м. | 0,65 |
Об'єм, куб.м | 0,32 |
Вага, кг | 72 |