Електроскутер FLiT II Cargo 500W вантажний

Електроскутер FLiT II Cargo 500W вантажний від компанії Happy Home - Щасливий дім - фото 1
31 125 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
FLiT Cargo
Виробник
FADA
Максимальна швидкість
38 км/год
Вес
74 кг
Состояние
Новое
Время зарядки
6 час
Количество колес
2 шт
Мощность электродвигателя
600 Вт
Дистанция пробега
50 км

Опис

Електричний велосипед FADA FLiT II, 500W

   Оновлена модель є вдосконаленим варіантом вихідної версії FLiT Cargo. За 1,5 роки у продажу перший варіант вантажного велосипеда довів корисність та затребуваність та дозволив нам зібрати відгуки, зауваження, компліменти від тих користувачів, які його придбали. Саме тому в оновленій версії другого покоління було враховано та реалізовано покращення, які безумовно покращили функціональність моделі та розширили можливості використання.

Ми перерахуємо ключові зміни для Вашого розуміння:

- Збільшилася висота сидіння і сама подушка стала об'ємнішою та м'якшою. На попередній версії саме сидіння було невеликим за площею і було нижче. У цьому сенсі воно не було надто зручним для тих, чий зріст був більше 1,75 см. Тому збільшена висота в новинці дозволить з більшою зручністю розміщуватися на ньому, а також віддаленість сидіння від педалей сприяє нормальній геометричній посадці та зменшує кут згину колін. Це як би не важливо, але це так, тільки коли читаєш про це. Однак дуже зрозуміло коли батарея розряджена і ти крутиш педалі, щоб продовжити дорогу, а через близьке розташування педалей до сідла колінні суглоби та м'язи нагадають про себе дуже швидко;

- Задня багажна платформа збільшилася по ширині та довжині. Крім цього, було змінено розташування силових елементів платформи, щоб можна було розмістити вантаж вагою понад 45 кг. без шкоди стану багажника;

*В якості опції до моделі FADA FLiT до продажу пропонуються спеціально зроблені під розміри задньої платформи об'ємні багажні сумки (на фото) з ременями, які можна використовувати для установки на електровелосипед. Сумки доступні у трьох колірних рішеннях, відповідно до кольорів моделей. Для уточнення питань щодо придбання просимо звертатися до продавців.

- Розміщення батарей перемістилося з-під підлоги в закриту нішу під сидінням. Це дозволило опустити вниз опорну ножну платформу на 9 см. Відстань, що змінилася між висотою сидіння і зниженим рівнем підлоги, значно оптимізувала розміщення високих людей та зробила посалдку більш комфортною.

- У передній частині простору для ніг з'явилися дві розширені бічні платформи. Вони дозволяють розмістити стопи із значно більшою зручністю для водія. Це дуже важливе та корисне доповнення, тому що в дорозі також дозволяє водієві "не фіксувати без руху коліна, складені під прямим кутом", а змінювати положення ніг;

- Попереду ці розширені платформи для стоп захищені вертикальною захисною трубою, яка є частиною рами. Це зроблено навмисно, щоб унеможливити травмування ніг при контакті з перешкодою або зіткненням з чимось, адже платформи ширші ніж основна корпусна частина електровелосипеда;

- Кермо збільшено по висоті. Це важливий параметр для людей, зростання яких не більше 1,70 см. Оскільки відстань між сидінням і кермом збільшилась з одночасним збільшенням висоти самого сидіння, не дуже високим довелося б трохи нахилитися вперед до керма, займаючи незручне положення. Однак у новому FLiT цього не станеться - співвідношення розмірних змін враховано і кермо також зазнало змін.

- Повністю змінилася передня фара та задній габарит. Фара вбудована в передній каркас рами. Вона захищена з будь-якої сторони від можливих несподіваних ушкоджень Задній ліхтар виконаний за схожим принципом. Це не вплинуло на функціональність та не займає зайвого місця.

- Батарейний модуль розташований у захищеному місці під сидінням. Йому не страшні бризки та потрапляння води при вимушеному русі під час дощу. При цьому порівняно з першою версією енергозапас дозволить проїжджати більшу відстань, оскільки з'явилася ще одна додаткова АКБ, яка збільшила загальний вольтаж з 60 до 72 Вольт. Змінено налаштування керуючого контролера у бік покращення динаміки.

- Блоки управління на кермі згруповані в два кнопкові модулі зліва і праворуч. Вони більш звичні керувати. Трьохшвидкісний перемикач режимів руху зберігся і знаходиться на правому блоці. З'явилася кнопка активації режиму паркування;

- На обох колесах було встановлено дискові гідравлічні гальмівні механізми. Оскільки міський режим руху передбачає активну їзду, дискові гальма є оптимальними та збільшують рівень активної безпеки драйвера;

- Пружини та амортизатори задньої підвіски змінилися повністю. Сама пружина збільшилася за довжиною та за кількістю витків. Амортизатор налаштований м'якше, ніж на попередній версії;

- На Flit також встановлено центральну опору. Це дуже важливе доповнення. При навантаженні на задній багажник чогось об'ємного чи важкого набагато зручніше і безпечніше це робити, коли вага електровелосипеда правильно розподілена на опорну поверхню. Він не впаде, не зміститься і дозволить не лише розмістити вантаж, а й закріпити без додаткових побоювань чи складнощів. Та й у звичайному режимі обслуговування ланцюга приводного на центральній підніжці зробити це дуже зручно.

З приємних доповнень у новому FADA FLiT II з'явилися: ніша, яка легко вміщує пляшку або ємність від 0,25 до 0,75 л. Додано USB роз'єм для підключення додаткових пристроїв.

Новинка пропонується у трьох кольорових варіантах: жовтий, червоний та темно-сірий.

 Цей транспорт розрахований на одну особу (водія). Значною мірою вона орієнтована на експлуатацію співробітниками служб доставки, оскільки на кожну платформу можна встановити термобокс або об'ємну сумку, наприклад для доставки піци або інших вантажів із нестандартним об'ємом.

Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 42 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу від 40 до 55 км. Такий діапазон переміщення обумовлений значною полегшеністю моделі для виконання насамперед цілей комерційного використання.

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1630
Ширина, мм 665
Висота, мм 1115
Споряджена маса, кг 90
Параметри двигуна
Запас ходу на електротязі, км ≤40-55 залежно від навантаження та умов руху
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 500
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤42
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Багажні платформи (передня/задня)
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 20 A/г. Середній час повної зарядки від 7 до 9 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 450 при DOD (глибині розряду) 75%. Пластини тягової батареї мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність
Тип панелі приладів РК панель приладів
Тип приводу Інтегрований в заднє колесо електродвигун потужністю 500 Ватт
Задній гальмівний механізм Дисковий з гідравлічним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня Маятникова ізпружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Дисковий гідравлічний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Лекгосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 165
Розмір шин передні/задні 2.75-14/2.75-14; безкамерні шини
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,58
Ширина, м 0,32
Висота, м. 0,75
Об'єм, куб.м 0,40
Вага, кг

96

Гарантия та експлуатація електровелосипедів та електротрайків FADA

Строк дії гарантії 3 місяці, на електричну частину електровелосипеда / електротрайка , а саме тільки на його електро-технічні компоненти:

- акумулятор

- електродвигун

- контролер електродвигуна

- зарядний пристрій

Гарантія не поширюється на частини або елементи такі як: амортизатори, деталі гальмівної системи, елементи рами, нарізні сполучення, електрообладнання та лако-фарбове покриття. Виключенням може становити, якщо недоліки виникли з підтвердженої вини виробника, які в свою чергу можуть бути
відновлені або замінені на аналогічні нові на безоплатній основі.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі :

- порушення або пошкодження гарантійних пломб;

- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

- порушення правил використання;

- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару,

- зміни конструкцій або схеми товару;

- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.

- Довгострокове зберігання свинцево-кислоних акумулятрів у розрядженому стані призводить до виходу батареї із ладу, що не є гарантійним випадком.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

- наявності на виробі ознак ремонту.

Примітки

1. Враховуйте, що використання занадто довгого, неякісного подовжувача може знизити напругу мережі, отже і напругу на виході зарядного пристрою, що може привести до неповного заряду батареї і неможливості запуску процесу балансування блоку елементів живлення (АКБ).

2. Електрична мережа, до якої буде підключений зарядний пристрій, повинна бути з заземленням.

3. Процесу заряду при температурі нижче 0°С може знизити загальну ємність заряду акумулятора.

4. Рекомендована експлуатація електровелосипеда / електротрайка в межах температур від -20 до +45°С. При температурі нижче 10°С запас ходу буде знижуватися, до 40%, в залежності від температури.

5. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується, наприклад в холодну пору року, (3-5 місяців) перед зберіганням необхідно зарядити акумулятор до 60-80% від його ємності та вимкнути головний запопбіжник.

6. Якщо електровелосипед / електротрайк не використовується понад 3-5 місяців, акумулятор потрібно підзаряджати для підтримки його заряду в межах 60-80%.

7. Якщо ж ви збираєтеся більш довгий час зберігати електровелосипед / електротрайк в холодному місці, але хочете зберегти його акумулятор з мінімальною втратою ресурсу, знайте, що найкраще акумулятори зберігаються при температурі близько +5 ° С.

8. При підключенні акумулятора в ланцюг живлення виникне іскра, це нормально.

9. Акумулятори можна зберігати при температурі до -15 ° C, але заряджати при температурі вище 0 ° C, тому перед зарядкою переконайтеся, що температурний режим не порушений.

10. Для максимального подовження ресурсу батареї заряджайте аккумулятор до моменту його повного розрядження.

11. Не залишайте електровелосипед / електротрайк на зарядці більше ніж на добу.

Увага! Заборонено використовувати для миття електровелосипеда / електротрайка мийку високого тиску.

Заряджання

Під’єднайте зарядний пристрій до мережі, а потім до електровелосипеда / електротрайка. Індикатор зарядного пристрою буде червоним під час заряджання, коли він

стане зеленим, це означає, що батарея має повний заряд і зарядний пристрій

увійде у режим підтримання заряду. В цьому режимі зарядка ще може бути протягом

2-х годин, але загальний час процесу зарядки не повинен перевищувати 12 годин.

Якщо червоний індикатор не світиться зеленим світлом після зарядки протягом 12 годин, будь ласка, негайно припиніть зарядку і зверніться за допомогою до сервісного центру.

З часом ємність батареї буде зменшуватися зі збільшенням строку використання і кількістю циклів зарядів-розрядів. Правильне використання і технічне обслуговування електроскутера може ефективно продовжити термін служби батареї та електровелосипеда / електротрайка в цілому.

Обов’язково для ново електровелосипеда / електротрайка необхідно перед використанням повністю зарядити акумулятор (зарядка протягом перших 7 разів циклу повинна продовжуватись не менш, ніж 10 годин кожен раз, але не більш ніж 12 годин) Кожен раз при використанні, будь ласка, не розряджайте батарею до мінімуму, майте звичку до своєчасної зарядки. Увага! Дана рекомендація тільки для моделей зі свинцево-кислотною батареєю.

Ємність акумулятора залежить від температури навколишнього середовища, при температурі нижче 0 ° C, ефективна ємність батареї буде знижена на 20% -30%, що є нормальним.

Увага! Для забезпечення правильного процесу зарядки і максимальному збереженні ресурсу АКБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить в комплектацію електровелосипед а / електротрайк а!

Електродвигун

Для звичайного використання, не потрібно проводити технічне обслуговування електродвигуна .

Увага! Перед поїздкою обов’язково перевірте:

1. Наявність в редукторі заднього мосту трансмісійного масла, його об’єм складае 100-150мл., у разі відсутності залити, виконуйте заміну масла 1 раз на рік. Трансмісійне масло 75 W -80 ( для електротрайків).

2. Затягнутість осі двигуна, в разі якщо будь-який болт послаблено, будь ласка, своєчасно затягніть болт або попросіть професіонала обстежити і виправити несправність.

Важливо!

1. Не використовуйте електровелосипед / електротрайк в дощовий день та не заїжджайте в калюжі глибше, ніж рівень осі двигуна (незалежно від того чи це їзда чи штовхання). Занурення мотор-колеса у воду з перевищенням рівня вище осі може спричинити потрапляння води у двигун і викликати несправність двигуна.

2. Не зберігайте електровелосипед / електротрайк у місці із підвищеною вологістю або їдкими газами.

3. Не залишайте електровелосипед / електротрайк під прямими променями сонця або під дощем.