Електроскутер FLiT II Cargo 500W вантажний
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Електричний велосипед FADA FLiT II, 500W
Оновлена модель є вдосконаленим варіантом вихідної версії FLiT Cargo. За 1,5 роки у продажу перший варіант вантажного велосипеда довів корисність та затребуваність та дозволив нам зібрати відгуки, зауваження, компліменти від тих користувачів, які його придбали. Саме тому в оновленій версії другого покоління було враховано та реалізовано покращення, які безумовно покращили функціональність моделі та розширили можливості використання.
Ми перерахуємо ключові зміни для Вашого розуміння:
- Збільшилася висота сидіння і сама подушка стала об'ємнішою та м'якшою. На попередній версії саме сидіння було невеликим за площею і було нижче. У цьому сенсі воно не було надто зручним для тих, чий зріст був більше 1,75 см. Тому збільшена висота в новинці дозволить з більшою зручністю розміщуватися на ньому, а також віддаленість сидіння від педалей сприяє нормальній геометричній посадці та зменшує кут згину колін. Це як би не важливо, але це так, тільки коли читаєш про це. Однак дуже зрозуміло коли батарея розряджена і ти крутиш педалі, щоб продовжити дорогу, а через близьке розташування педалей до сідла колінні суглоби та м'язи нагадають про себе дуже швидко;
- Задня багажна платформа збільшилася по ширині та довжині. Крім цього, було змінено розташування силових елементів платформи, щоб можна було розмістити вантаж вагою понад 45 кг. без шкоди стану багажника;
*В якості опції до моделі FADA FLiT до продажу пропонуються спеціально зроблені під розміри задньої платформи об'ємні багажні сумки (на фото) з ременями, які можна використовувати для установки на електровелосипед. Сумки доступні у трьох колірних рішеннях, відповідно до кольорів моделей. Для уточнення питань щодо придбання просимо звертатися до продавців.
- Розміщення батарей перемістилося з-під підлоги в закриту нішу під сидінням. Це дозволило опустити вниз опорну ножну платформу на 9 см. Відстань, що змінилася між висотою сидіння і зниженим рівнем підлоги, значно оптимізувала розміщення високих людей та зробила посалдку більш комфортною.
- У передній частині простору для ніг з'явилися дві розширені бічні платформи. Вони дозволяють розмістити стопи із значно більшою зручністю для водія. Це дуже важливе та корисне доповнення, тому що в дорозі також дозволяє водієві "не фіксувати без руху коліна, складені під прямим кутом", а змінювати положення ніг;
- Попереду ці розширені платформи для стоп захищені вертикальною захисною трубою, яка є частиною рами. Це зроблено навмисно, щоб унеможливити травмування ніг при контакті з перешкодою або зіткненням з чимось, адже платформи ширші ніж основна корпусна частина електровелосипеда;
- Кермо збільшено по висоті. Це важливий параметр для людей, зростання яких не більше 1,70 см. Оскільки відстань між сидінням і кермом збільшилась з одночасним збільшенням висоти самого сидіння, не дуже високим довелося б трохи нахилитися вперед до керма, займаючи незручне положення. Однак у новому FLiT цього не станеться - співвідношення розмірних змін враховано і кермо також зазнало змін.
- Повністю змінилася передня фара та задній габарит. Фара вбудована в передній каркас рами. Вона захищена з будь-якої сторони від можливих несподіваних ушкоджень Задній ліхтар виконаний за схожим принципом. Це не вплинуло на функціональність та не займає зайвого місця.
- Батарейний модуль розташований у захищеному місці під сидінням. Йому не страшні бризки та потрапляння води при вимушеному русі під час дощу. При цьому порівняно з першою версією енергозапас дозволить проїжджати більшу відстань, оскільки з'явилася ще одна додаткова АКБ, яка збільшила загальний вольтаж з 60 до 72 Вольт. Змінено налаштування керуючого контролера у бік покращення динаміки.
- Блоки управління на кермі згруповані в два кнопкові модулі зліва і праворуч. Вони більш звичні керувати. Трьохшвидкісний перемикач режимів руху зберігся і знаходиться на правому блоці. З'явилася кнопка активації режиму паркування;
- На обох колесах було встановлено дискові гідравлічні гальмівні механізми. Оскільки міський режим руху передбачає активну їзду, дискові гальма є оптимальними та збільшують рівень активної безпеки драйвера;
- Пружини та амортизатори задньої підвіски змінилися повністю. Сама пружина збільшилася за довжиною та за кількістю витків. Амортизатор налаштований м'якше, ніж на попередній версії;
- На Flit також встановлено центральну опору. Це дуже важливе доповнення. При навантаженні на задній багажник чогось об'ємного чи важкого набагато зручніше і безпечніше це робити, коли вага електровелосипеда правильно розподілена на опорну поверхню. Він не впаде, не зміститься і дозволить не лише розмістити вантаж, а й закріпити без додаткових побоювань чи складнощів. Та й у звичайному режимі обслуговування ланцюга приводного на центральній підніжці зробити це дуже зручно.
З приємних доповнень у новому FADA FLiT II з'явилися: ніша, яка легко вміщує пляшку або ємність від 0,25 до 0,75 л. Додано USB роз'єм для підключення додаткових пристроїв.
Новинка пропонується у трьох кольорових варіантах: жовтий, червоний та темно-сірий.
Цей транспорт розрахований на одну особу (водія). Значною мірою вона орієнтована на експлуатацію співробітниками служб доставки, оскільки на кожну платформу можна встановити термобокс або об'ємну сумку, наприклад для доставки піци або інших вантажів із нестандартним об'ємом.
Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 42 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу від 40 до 55 км. Такий діапазон переміщення обумовлений значною полегшеністю моделі для виконання насамперед цілей комерційного використання.
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1630 |
Ширина, мм | 665 |
Висота, мм | 1115 |
Споряджена маса, кг | 90 |
Параметри двигуна | |
Запас ходу на електротязі, км | ≤40-55 залежно від навантаження та умов руху |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 500 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤400 |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤42 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | Так |
Розширений стандартний пакет опцій | Багажні платформи (передня/задня) |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 20 A/г. Середній час повної зарядки від 7 до 9 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 450 при DOD (глибині розряду) 75%. Пластини тягової батареї мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність |
Тип панелі приладів | РК панель приладів |
Тип приводу | Інтегрований в заднє колесо електродвигун потужністю 500 Ватт |
Задній гальмівний механізм | Дисковий з гідравлічним приводом за допомогою важеля на кермі |
Підвіска задня | Маятникова ізпружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий гідравлічний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Колісні диски | Лекгосплавні, пофарбовані порошковою емаллю |
Вантажопідйомність, кг | 165 |
Розмір шин передні/задні | 2.75-14/2.75-14; безкамерні шини |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,58 |
Ширина, м | 0,32 |
Висота, м. | 0,75 |
Об'єм, куб.м | 0,40 |
Вага, кг | 96 |